Bourjois Rouge Edition Velvet Lipstick, 09 Happy Nude Year

decembrie 07, 2015




În loc de "Happy New Year", fac un artificiu și vă spun Happy Nude Year, fiindcă azi vorbim despre un ruj lichid de la Bourjois, Rouge Edition Velvet, într-o nuanță foarte frumoasă de nude-rozaliu cu finish mat.

Ați mai întâlnit voi ruj mat care să ofere buzelor o senzație de confort și hidratare, și nu unul care să usuce și să îți dea impresia de buze gata să crape? Ei bine, până nu demult mă feream de rujurile cu finish mat, tocmai pentru a evita ca buzele mele să devină și mai uscate decât sunt în mod normal, iar rujul să se strângă în crăpături și să arate dizgrațios.

Când vine vorba de Rouge Edition Velvet de la Bourjois, se schimbă foaia, pentru că rujul ăsta colorează intens buzele, lăsând un finish mat, fără să le usuce. Eu am impresia că le și hidratează, atât de bine se simte pe buze!

(poză făcută cu blitz; după ce se usucă devine perfect mat)

Cu o textură ușor vâscoasă și extrem de fină și cremoasă în momentul aplicării pe buze, rujul lichid reușește să ofere buzelor o nuanță intensă și uniformă, potrivită pentru a fi purtată în machiajul de zi obișnuit, sau chiar la o ocazie specială. Îmi place mult senzația de buze moi pe care mi-o oferă și faptul că nu simt că port un ruj intens și greoi pe buze, ba mai mult am impresia că port un balsam foarte hidratant care îmi protejează buzele.

După aplicare, aștept puțin ca să se usuce și să se seteze pe buze, și pentru multe ore am parte de un ruj mat rezistent, care nu se strânge inestetic în liniile buzelor. Nu evidențiază zonele uscate ale buzelor, ci chiar le camuflează și le hidratează, făcând ca buzele să aibă un aspect plăcut și îngrijit. Se transferă puțin pe pahar/cană/ceașcă, însă dacă aveți grijă, rujul va rămâne la locul lui.

Îmi place mult acest ruj lichid cu finish mat de la Bourjois, în primul rând pentru nuanța intensă, mată și rezistentă, iar în al doilea rând pentru că se simte foarte plăcut și ușor pe buze, nicidecum ca un ruj mat tipic care deshidratează buzele. Big likey!

Kisses!

0 comentarii