URIAGE, pareri despre produsele incercate

decembrie 13, 2015


Cu ocazia beauty swap-ului organizat de Ana-Maria, am avut ocazia să încerc unele produse pentru prima dată, iar de cele de la Uriage sunt foarte încântată și vreau să povestim mai multe, fiindcă merită atenția pasionatelor de îngrijire.

Gelul pentru igiena intimă, GYN-PHY, conține un complex antibacterian, care împiedică apariția infecțiilor, acid lactic, apă termală Uriage și are un pH fiziologic. Are aromă și textură plăcută și delicată, face o spumă fină, care curăță delicat și eficient, fără a afecta echilibrul natural al zonei. Nu agresează deloc zona intimă, oferind o stare de prospețime și confort. Fără săpun, fără parabeni. Îl recomand cu încredere!

Renumita apă termală Uriage are un conținut ridicat de minerale și oligo-elemente (11.000mg/l), concentrația lor fiind similară cu cea a fluidelor din corpul uman. Este izotonică, adică respectă talia și integritatea celulelor, și tolerată de piele ca un adevărat ser fiziologic natural, și tocmai din acest motiv nu necesită îndepărtarea surplusului sau clătire. Are pH fiziologic și proprietăți hidratante pe care le-am resimțit încă de la prima utilizare. Îmi place mult efectul hidratant pe care mi-l oferă atunci când o folosesc pentru fixarea machiajului. Machiajul se îmbină mai bine cu pielea după ce am pulverizat apă termală peste el, iar aspectul este unul proaspăt și natural. O folosesc și pe pielea curată pentru a-mi calma iritațiile, sau doar pentru a mă bucura de proprietățile ei hidratante. Pe parcursul verii, poate fi o sursă de reîmprospătare și răcorire foarte benefică pentru piele. 

Am fost foarte încântată de crema de față Isoliss și am devorat mostrele primite, care m-au ținut câteva săptămâni și m-au ajutat să-mi formez o părere clară despre produs. Are o textură lejeră, dar hidratantă, și un miros foarte plăcut și discret. După ce o aplicam, simțeam cum tenul meu devine mai luminos și elastic, oferă o stare de bine generală. Nu lasă urme grase pe piele și se absoarbe foarte repede. Este o cremă pentru prevenirea primelor riduri și destinată în special pielii uscate, însă tenului meu mixt i-a oferit hidratare intensă și pentru asta e pe wishlist. Dacă ar fi să vă recomand o cremă în care merită să investiți, ar fi cu siguranță ISOLISS de la Uriage.

Și crema Roseliane mi-a plăcut mult ca textură și miros, chiar dacă eu nu am probleme cu roșeața. Are un efect calmant asupra pielii și îi oferă o stare de confort. Se absoarbe repede în piele și o lasă hidratată și catifelată. Likey!

Din Isofill, crema pentru conturul ochilor, încă mai am puțin într-o mostră și o aplic mai mult seara, dar și dimineața când simt o stare de disconfort și piele uscată în jurul ochilor. Netezește pielea și o hidratează instant, iar machiajul aplicat în zona ochilor, face priză mult mai bună cu crema asta ca bază. Are o textură ușoară, efect destresant și se absoarbe repede în piele.

În imagine apar și mostrele de șampon Cystiphane de la Biorga, fiindcă poza e făcută pentru articolul cu produsele primite la swap, dar vă spun pe scurt că e un șampon care mă tentează foarte tare și mi-l doresc tare în varianta full-size. În ultima perioadă, am avut parte de dezamăgiri pe bandă rulantă cu șampoanele mass-market și mă gândesc să fac o investiție mai serioasă la acest capitol. Curăță părul foarte bine, iar ce m-a uimit, este volumul pe care i-l oferă, și pentru asta îl vreau și mai mult.

Toate produsele dermatocosmetice Uriage conțin apă termală Uriage, care este o sursă de sănătate pentru piele.

Kisses!

0 comentarii