Favoritele lunii noiembrie 2015

decembrie 14, 2015


În noiembrie, toate relele s-au abătut asupra tenului meu și, de mai bine de o lună, mă confrunt cu o acnee urâtă, care mai mult ca sigur nu va dispărea cu una, cu două. Cam ăsta e riscul folosirii exagerate de cosmetice: nu prea îți poți da seama care dintre ele îți face rău, mai ales când folosești diferite combinații. Eu cred totuși că fondul de ten de la Maybelline, Better Skin, mi-a cauzat invazia, dar o să vă spun mai multe într-un articol cu empties, fiindcă l-am terminat și pauza o să-și spună cuvântul. 

Vorbind de favorite, în noiembrie am pus accent pe produsele de îngrijire și o să menționez din nou măștile pe bază de argilă, care curăță și calmează tenul. De data asta n-au avut efect și asupra coșurilor, era și culmea, căci a doua zi aplicam din nou același fond de ten.


Pentru că tenul meu era și este foarte dereglat și sensibil, apa micelară Bioderma Sensibio H2O a fost alegerea cea mai sigură și inspirată. Mi-am demachiat fără probleme cu ea și o consider cea mai potrivită pentru tenurile problematice. Curăță delicat pielea și o calmează, a fost ca un medicament pentru tenul meu și nu mi-a creat niciun disconfort.

Crema de noapte regeneratoare de la Techir e foarte hidratantă și eficientă, însă de multe ori am întâmpinat probleme cu absorbția ei în piele, iar senzația lipicioasă nu era plăcută. Dacă o foloseam după o exfoliere, sau după ce îmi spălam tenul cu săpunul pentru ten acneic de la Techir, intra foarte repede în piele, însă după o demachiere obișnuită, în momentul în care o întindeam pe față, rămâneau dâre de cremă și trebuia să îmi spăl tenul din nou neapărat.

Crema pentru conturul ochilor Beautiful Cosmetics - folosită aproape în fiecare seară. E foarte hidratantă, face pielea mult mai elastică și machiajul din jurul ochilor arată mult mai bine datorită ei. Dacă vă confruntați cu piele uscată în jurul ochilor, aceasta este o cremă foarte hrănitoare, potrivită pentru anotimpul rece și merită încercată. Se găsește în hypermarketuri.

Apa termală Uriage era folosită pentru un plus de hidratare după aplicarea machiajului, pentru ca toate produsele să se omogenizeze și machiajul să arate natural și proaspăt. Îmi place mult, îți dă refresh imediat și o stare de bine. O folosesc și pe tenul proaspăt curățat, pentru calmarea iritațiilor sau doar pentru a-mi hidrata pielea.


Pentru demachierea ochilor am folosit cu drag demachiantul bifazic de la Nivea și m-am bucurat de efectul lui calmant și hidratant. Curăță foarte rapid machiajul, e ieftin și mă ține o veșnicie. Review aici.

Rimelul preferat a fost Volume Delight din gama Giordani Gold de la Oriflame. Oferă alungire și definire genelor, iar periuța îmi permite să separ genele fără să le lipească/încarce.

Mi-am hidratat buzele excesiv, și am preferat balsamul hrănitor cu miere și musli bio de la Yves Rocher. Îmi place mult textura lui ușoară și faptul că nu se simte lipicios pe buze. Oferă un strat protector pentru câteva ore și un luciu subtil. Îl port peste tot cu mine în geantă și îl reaplic de câte ori simt nevoia.


Mi-a plăcut mult antiperspirantul deodorant Dove cu miros de castravete și ceai verde, fiindcă mă protejează întreaga zi de transpirație și are un miros foarte plăcut, care persistă toată ziua. E unul dintre cele mai bine antiperspirante încercate de mine.

Untul de corp Ziaja cu aromă de portocale miroase foarte bine și deloc artificial, are o textură densă care hidratează intens pielea fără să o lase grasă la suprafață. M-a surprins plăcut și mi-a stârnit interesul pentru produsele de îngrijire de la Ziaja.

Gelul de duș Palmolive Aroma Sensations Feel The Massage e o minunăție și îmi împrospătează toată baia și corpul. Particulele din compoziție fac un masaj blând pielii și oferă un ușor efect gomant. Dacă vă plac aromele oceanice, fresh, dați-i o șansă. Curăță foarte bine corpul, iar mirosul persistă ore-ntregi!


Am făcut și un videoclip cu aceste favorite, sper să vă placă!
Care au fost favoritele voastre?
Kisses!

0 comentarii