Beauty bloggers meeting Timisoara #2

iunie 19, 2016

Printre puținele momente de respiro de care m-am bucurat în sesiune, și care a avut legătură directă cu cosmeticele și blogging-ul, a fost #BeautybloggersmeetingTimisoara, care a ajuns la ediția a doua. Pentru mine, a fost ca o gură de aer proaspăt, fiindcă în Arad nu prea am ocazia să merg la întâlniri beauty-related, și am așteptat evenimentul cu nerăbdare. 

Lucia s-a ocupat de organizare și de data aceasta, iar evenimentul a fost foarte reușit. Mi-a plăcut mult locația primitoare în care ne-am întâlnit, Cafeneaua Verde, unde am savurat un Frappe delicios, într-o companie plăcută. M-am bucurat de reîntâlnirea cu fetele, dar și să o cunosc pe drăguța de Vera, iar cu ocazia asta, să-i descopăr și blogul.

De la stânga la dreapta, avem: eu, Andreea, Verra, Andreea, Romina, Lucia, Simona, Oana, Anca și Ramona.



Atmosfera a fost una foarte plăcută și relaxantă, iar eu sper să ne revedem mai des, fiindcă e foarte interesant, pentru o "obsedată" de cosmetice, să poată vorbi live despre ele cu fete la fel de pasionate.


Mulțumim sponsorilor evenimentului, care ne-au răsfățat cu bunătăți: Melkior, Melvita, Elemental, Complex Apicol Apidermin, 1001cosmetice, Max Factor, Magnifique Skin, Nivea, Farmasi, Farmec, Benefit Cosmetics, Ziaja.

De-abia aștept să vă povestesc mai multe despre produsele primite, și în special despre cele de protecție solară, care vor avea grijă de sănătatea pielii noastre vara aceasta.


Kisses!

0 comentarii