Review Ivatherm ROSEDERM lotiune micelara anti-roseata + concurs

iunie 20, 2016


Când am primit loțiunea micelară anti-roșeață, Rosederm de la Ivatherm, de la Ani Tătucu, am zâmbit, fiindcă de peste jumătate de an simt că tenul meu a luat-o razna și trebuie să fiu foarte atentă la minunile cosmetice pe care le folosesc, astfel încât să nu-i agravez și mai tare starea. Fiind o loțiune pentru piele sensibilă, care se irită repede, așa cum se prezintă tenul meu la momentul de față, am supus-o testării la scurt timp după ce am primit-o și am rămas încântată de efectele ei.

ROSEDERM se adresează curățării și demachierii pielii fragile și iritate, ușor reactive, cât și pielii cuperozice și seboreice. Probleme cu roșeața și descuamarea pielii nu am, din fericire, însă pielea mea reacționează imediat în contact cu anumite ingrediente din cosmeticele pe care le folosesc și care nu-i priesc, și pe lânga asta, se confruntă și cu sebum în exces, în special în perioada caldă a anului. Așadar, Rosederm a venit la fix, și am doar cuvinte de laudă pentru ea.

Îmi place ambalajul transparent, simplu, cu pata de culoare roz de pe capac, după care cred că orice pasionată de îngrijire și-ar da seama cărui tip de ten și căror afecțiuni ale acestuia se adresează. Dozarea se face rapid și ușor, și în cantitatea dorită, prin orificiul de dimensiune potrivită aferent flaconului. Ca miros, nu m-a impresionat, însă nu este unul deranjant și nu persistă pe piele, astfel încât să reprezinte un minus pentru produs.

Apa micelară mă ajută să îmi curăț/demachiez rapid și fără efort (pentru mine) tenul, pentru ca mai apoi să mă bucur de o senzație de confort și piele echilibrată. Îndepărtează foarte bine sebumul, fără a usca tenul, lăsând pielea curată și hidratată. Și cu machiajul se descurcă foarte bine și nu am nevoie de multe dischete pentru o demachiere ca la carte.
O consider una dintre cele mai bune micelare încercate de mine până acum, pe care pielea mea o tolerează perfect. 


Nu îmi deshidratează pielea, nu îmi lasă senzație lipicioasă în urma demachierii și nu mi-a cauzat nici o reacție adversă în urma folosirii, iar pentru asta o să mă bucur de fiecare ml.

Și lista ingredientelor este destul de curată, printre ele numărându-se:
  • LipacideTM C8G - ingredient activ de curățare ce reduce iritația (restabilește pH-ul acid al pielii) și reglează secreția de sebum, acționează asupra germenilor (bacterii Gram-, bacterii Gram+, fungi, microbacterii).
  • Sulfat de Dextran care are efect antiinflamator, decongestionant, reducând eritemul (roșeața) pielii iritate.
  • Apa termală Herculane cu proprietăți calmante și antiiritante.

Cantitate: 250 ml
Preț: ~ 50 lei
Disponibil în farmacii, magazine online - ivatherm-shop.ro

Nu conține parabeni, săpun și alcool. Produs hipoalergenic, testat dermatologic. 


Pentru că îmi plac produsele Ivatherm și vreau să dau ocazia și altora să se bucure de ele, împreună cu Ivatherm organizăm un concurs care va avea două premii care constau în: Apă termală 100 ml + crema Cicaderm.

Condiții înscriere:
Like pe Facebook paginilor Ivatherm și Lorena's blog
Share pe Facebook acestui articol
Comentariu cu numele cu care ai dat like + link-ul de share

Durata concursului: 05.07 - 12.07 2016
Câștigătoarele le voi alege cu ajutorul random.org

Later edit: Castigatoarele sunt Elena Ghelbere si Roxana Elena. Astept datele voastre de contact la adresa: lorena.lal17@yahoo.com

 


Succes!

0 comentarii