Review CLINIQUE, All About Eyes

iunie 26, 2016


Încă de când a început să mă pasioneze urmăritul tutorialelor de makeup, sau mai bine zis al filmulețelor beauty-related pe Youtube, am observat că multe fete foloseau și erau foarte încântate de gelul acela galben hidratant de la Clinique (și cred că știți la care mă refer, căci este imposibil să nu-l fi văzut măcar într-un videoclip, la cât de multe fete au vorbit despre el), iar produsele Clinique au rămas undeva pe lista mea de dorințe, dar parcă nu a existat acel ceva care să mă convingă că dau banii pe un produs de-al lor, mai ales că nu sunt extrem de accesibile ca preț.

Astăzi vă vorbesc despre o miniatură de la Clinique, și anume despre crema-gel All About Eyes menită să diminueze cearcănele, pungile de sub ochi și liniile fine. Varianta full-size a cremei conține 15 ml de produs, iar eu am primit-o în varianta sample, de 5 ml, care mi-a ajuns mai mult decât aveam nevoie pentru a-mi forma o părere clară despre ea.


Produsul are o textură ușoară, de gel-cremă, foarte fină și plăcută la atingere, iar dacă oferea și puțină hidratare ar fi fost perfectă pentru pielea mea. Deși nu am mare experiență cu cremele de ochi, mă aștept ca măcar funcția de hidratare intensă a zonei ochilor să și-o îndeplinească, pentru ca eu să fiu momentan mulțumită. All about eyes oferă un efect de netezire a pielii din zona ochilor, care nu este de durată. În urma aplicării, pielea se simte mai fină și netedă, dar nu am observat să aibă vreun efect asupra liniilor fine, să-mi dea senzația aceea de piele plină, hidratată.


Pentru o scurtă perioadă, îmi lasă pielea catifelată, însă efectul dispare după aproximativ o oră, iar pielea mea redevine la fel ca înainte, de parcă nu aș fi aplicat nimic hidratant.

Cu cearcăne nu mă confrunt, din fericire, ca să mă pot pronunța legat de acest aspect, și nici efect de iluminare nu are, așadar nu mi s-a părut un produs deosebit, care să-și motiveze prețul ridicat - 129 RON pentru 15 ml. Pe lângă faptul că nu face nimic special, mirosul e cam deranjant și înțepător, ca de spirt, și deseori îmi face ochii să lăcrimeze. 

Cred că se găsesc pe piață creme de ochi mult mai eficiente și accesibile. Aceasta, în schimb, nu m-a impresionat, dar nu zic că un alt produs Clinique nu m-ar tenta pe viitor.

Voi ce cremă de ochi folosiți?
Aveți vreo preferată?
Kisses!

0 comentarii