NOU! Nivea Fruity Shine

decembrie 01, 2014

Pe lângă hidratarea și strălucirea oferită buzelor de către balsamurile Nivea, îmi place foarte mult și pata de culoare pe care acestea o lasă în momentul aplicării. În acest fel nu mai e nevoie să folosesc două produse, balsam + ruj, pentru ca rujul să nu se usuce și să se strângă inestetic în crăpăturile buzelor, ci doar un singur produs, care se dovedește a fi multifuncțional.


Pentru un sărut glossy, Nivea vine în ajutorul nostru cu gama Fruity Shine, cu arome de pepene roșu (Yummy!), cireșe sau căpșuni.


NIVEALip Fruity Shine oferă buzelor hidratare şi protecţie zilnică. Astfel, buzele rămân moi, catifelate, sănătoase şi uşor parfumate.

Descoperă întreaga gamă NIVEA Fruity Shine pentru îngrijirea buzelor: NOU! cu aromă de Pepene roşu, Cireşe sau Căpşuni.
Combinaţia unică între aroma de fructe şi pigmenţii speciali de stălucire fac buzele tale să arate şi mai atractive. Oferă buzelor hidratarea şi protecţia zilnică conţinând ingrediente naturale precum uleiul de migdale, uleiul de jojoba şi untul shea. Cu formula inovativă pe bază de Hidramină proprie pielii, contribuie la menţinerea efectului de hidratare al buzelor, lăsându-le moi şi catifelate o perioadă mai lungă de timp. 





2 comentarii

  1. Foarte bune balsamurile de buze de la Nivea.Le ador

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu ma dau asa in vant dupa balsamurile de la Nivea. Il am pe cel cu trandafir si nu mi se pare wow. Oricum, interesant articol.
    Apropo, te-am nominalizat la The Very Inspiring Blogger Award. Te pup

    RăspundețiȘtergere