The Skincare TAG

decembrie 28, 2014

Am citit cu drag răspunsurile Mihaelei pentru The Skincare TAG, așa că am primit bucuroasă nominalizarea de a-l completa și eu, și iată-mă la datorie. :)
Merci, Mihaela



1. Descrie rutina ta de ingrijire a tenului in 5 cuvinte:
Demachiere, curățare, exfoliere, tonifiere, hidratare - exact pașii pe care vi i-am prezentat aici. :)

2. Care este tipul tau de ten?
Până nu demult obișnuiam să-l cataloghez drept mixt, dar după experiențele neplăcute din ultima perioadă privind scurgerea machiajului de pe ten, e gras, în toată firea, cu unele porțiuni uscate. Mai e și predispus la acnee, puncte negre, lucruri de așteptat de la un ten care secretă destul de mult sebum pe parcursul zilei.

3. Cel mai bun inamic impotriva cosurilor?
Am mai mulți inamici care mă ajută să scap de coșuri, dar asta nu peste noapte. Am observat că mă ajută foarte mult măștile pe bază de argilă care purifică tenul și îl curăță în profunzime, iar dacă le folosesc regulat, tratează dar și previn apariția coșurilor.

4. Care este produsul tau preferat pentru ingrijirea tenului?
Grea întrebare! Anul acesta m-am axat mai mult pe spume și geluri de curățare și se pare că îmi place acest tip de produse pentru ten. 
Aleg spuma de curățare, iar în prezent o ador pe cea de la Balea, care răspunde exact nevoilor tenului meu. Îl curăță foarte bine și extrem de rapid, nu-l usucă, nu-mi irită ochii, chiar nu am ce să-i reproșez. 

5. Servetele demachiante: da sau nu?
Nu cred că mi-am achiziționat vreodată șervețele demachiante, dar am avut ocazia să primesc și să le încerc, dar nu au reușit să mă convingă să le dau o șansă pentru demachierea zilnică. Întotdeauna prefer o demachiere normală, cu lapte demachiant, spumă/gel de curățare etc. Să zicem că aș opta pentru ele în caz că îmi pregătesc bagajul pentru o excursie/călătorie, iar spațiul alocat cosmeticelor este limitat.

6. Toner: da sau nu? 
În ultimul timp DA! ♥ Folosesc apa de trandafiri MAYAM pe post de tonic pentru față, și ador senzația de piele catifelată pe care o lasă în urmă și efectul revigorant și calmant pe care îl are asupra acesteia.

7. Produse high end pentru ten sau produse high end de machiaj? 
Cred că le aleg pe cele de machiaj, căci, de îngrijit, pot să-mi îngrijesc tenul și cu produse normale, care de multe ori acționează la fel ca produsele high end, sau chiar se ridică peste ele.

8. Care e cel mai ciudat produs pe care l-ai folosit pentru ingrijirea tenului tau? 


Din punctul meu de vedere nu am folosit niciodată produse ciudate pentru îngrijirea tenului meu, dar dacă privim din altă perspectivă, cea a persoanelor de tip masculin, multe dintre măștile, tratamentele pe care i le aplic tenului sunt ciudate. :))
De exemplu, li se pare ciudat că folosesc fructe (căpșuni, avocado) pe post de măști pentru față, în loc să le devorez, precum ar face ei în mod normal. Se pune? :))

9. Cele mai bune sfaturi pentru un ten mai frumos:
Vorbind din experiența personală, tenul meu arată cel mai bine atunci când: nu sar peste demachierea și curățarea zilnică a tenului, îmi aplic săptămânal măști de curățare, îl exfoliez măcar o dată pe săptămână și îi ofer hidratarea de care are nevoie, folosind o cremă potrivită lui.



Fetele care doresc să preia TAG-ul sunt invitatele mele, începând cu cele din blogroll, normal. 
Kisses!

11 comentarii

  1. Sunt perfect de acord cu tine in ceea ce priveste servetelele demachiante. Nu vor putea sa inlocuiasca o demachiere completa (eu cand le folosesc pt demachiat, oricat insist, tot nu curata complet), dar sunt bune pt calatorii sau pt cand ajungem super tarziu acasa si ne e prea somn ca sa facem tot ritualul de ingrijire :* S-ar putea sa preiau si eu acest tag, sper ca nu te deranjeaza :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Niciodata nu m-au atras, imi pare ca lasa o pelicula de "chimicale" pe ten dupa ce le folosesc si tot nu-mi simt tenul in totalitate curat. Esti invitata mea, abia astept sa-ti citesc raspunsurile!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Exact aceeasi impresie o am si eu dupa ce le folosesc, indiferent de la ce firma sunt. Multumesc, pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ti-l fur, imi cam place! Hehe :)
    Pupiiici
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Mă bucur că ți-a plăcut tag-ul și că l-ai completat așa repede! Și mă bucur că sunt tot mai puține fete care folosesc șervețele demachiante!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte fain articol, mai ca imi vine sa il fac si eu, hihi^_^
    Kisses
    www.andreeaserban.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce postare interesanta. Daca nu te deranjeaza, cred ca o voi prelua si eu ca mi se pare utila si pentru mine sa pun in perspectiva rutina mea de ingrijire a tenului.


    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. A fost o postare usoara, perfecta pentru o zi in care nu aveam nimic programat pentru blog. :)
    Se pare ca tot mai multe fete incep sa se intereseze despre produsele pe care le aplica pe ten, iar servetelele demachiante nu sunt cea mai potrivita solutie pentru demachiere.
    Merci pentru comentariu!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Astept cu drag si interes raspunsurile tale! Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere