Review: Blush Maybelline MNY "my Blush" - 301 Peach

decembrie 06, 2014


Analizând diferite machiaje pe internet și încercând să le reproduc mai apoi, mi-am dat seama că, pentru îmbujorarea tenurilor măslinii, mereu înclin spre blush-uri în diferite nuanțe de portocaliu, și rareori găsesc câte unul roz care să nu dea impresia de "ten înflăcărat", sau de "proaspăt ieșită de la sală" după ce l-am aplicat.

Normal că sunt diferențe de la produs la produs, cât și de la persoană la persoană, și există și blush-uri în nuanțe de roze, precum este acesta de la Maybelline, care nu au un grad de pigmentație atât de ridicat, și care se pot așeza foarte frumos și pe un ten mediu, oferindu-i acea pată subtilă din culoare, care întregește și oferă prospețime machiajului.

Blush-ul pudră, Maybelline MNY My Blush, în nuanța 301 Peach are un ambalaj rezistent, foarte drăguț și girly, fiind potrivit a fi purtat în geantă la școală sau la serviciu, deoarece înviorează instant tenul obosit, transformându-l într-unul cu aspect sănătos și luminos.

Eu l-aș descrie ca fiind un blush roz pal cu mici particule strălucitoare, care deși în cutiuță sunt mai intense, pe ten capătă o tentă mai discretă, nu inexistentă, care captează lumina și o reflectă prin aspectul sănătos al tenului.



Produsul este unul versatil, deoarece permite o nuanțare graduală a pomeților, după preferințele fiecăreia, astfel că dintr-un singur strat obțin un aspect natural, iar dacă mai trec pensula de 2-3 ori prin fard, rezultatul este o mai bună evidențiere și punere în valoare a pomeților, dar nicidecum un roz strident deranjant, pe care am grijă să-l evit întotdeauna. 


Deși mă așteptam să risipesc mult produs la aplicare, fiind un blush pudră, am fost uimită să văd că nu este prăfos și nu se transformă în pulberi la trecerea pensulei prin acesta, iar asta mă bucură, fiindcă nu simțeam deloc nevoia unei pudre împrăștiate prin geantă sau pe birou. :D

Rezistă destul de bine pe față, dar după câteva ore de purtat intervin mici modificări din cauza sebumului cumulat, care determină scurgerea și ușoara oxidare a fardului.

Este un blush potrivit pentru machiajul de zi, deoarece nu este extrem de pigmentat astfel încât să iasă mult prea tare în evidență, fiind elementul care oferă strălucire pomeților și întregului machiaj al feței.

Are un preț mic, 14.9 lei pe produsecosmetice.ro, iar eu zic că merită adăugat la colecție. 

Kisses!

6 comentarii

  1. E foarte simpatic ambalajul şi îmi place că e micuţ, nu ocupă mult spaţiu!
    Şi eu prefer în ultima perioadă blush-urile foarte naturale. Momentan favoritul e unul de la Yves Rocher. Poate o să-l încerc cândva şi pe acesta.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte simpatic si chiar dragut si el, si nuanta! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie, de la inceput, mi-a atras atentia ambalajul. :)
    Mie mi se pare ca blush-urile roz imi redau roseata pe care am incercat s-o acopar cu fondul de ten, de aceea le evit. :)
    Astept sa-i faci review celui de la YR, cand ai timp. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi aduce aminte de blushul meu preferat de la Farmasi, nu stiu nuanta in momentul asta. Il pun pe lista, imi place cum arata.

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte dragut si usor de purtat acest blush, exact ce avem nevoie pentru un aspect natural. :*

    RăspundețiȘtergere