Review fond de ten Rimmel Lasting Finish 25h (SOFT BEIGE)

decembrie 21, 2014


"Full coverage foundation enriched with a comfort serum. Instant perfect coverage that feels extra comfortable and lasts all day. Sweat, heat, humidity and transfer-proof for up to 25 hours. Coverage that won't let you down."

De mult timp nu cred că mi-am mai dorit un fond de ten atât de mult, și iată că de o bună perioadă am pus mânuța pe Rimmel London Lasting Finish 25h full coverage foundation, iar azi am prins ocazia perfectă să vă spun și vouă ce impresie mi-a lăsat. V-aș fi povestit mai repede, dar na, probleme tehnice și toate alea. :)) Ba nu-mi reușesc pozele, ba nu am lumină bună... bine, nici acum nu sunt super încântată de ele, dar cât să o mai amân?!

*Pentru cele care sunteți pentru prima dată pe blogul meu, tenul meu este mixt, cu pori dilatați în jurul nasului și puțin și pe frunte, iar pe lângă asta și cu tendințe acneice, deci cam greu de mulțumit.*

În privința ambalajului nu am nimic de obiectat, sticluța cu pompiță este perfectă pentru un fond de ten lichid, iar dozarea acestuia se face ușor și exact în cantitatea dorită.



Fondul de ten are o textură cremoasă, cu care trebuie lucrat rapid fiindcă tinde să se usuce mai repede decât fondurile de ten hidratante, iar de aici rezultă și finish-ul aproape mat în urma aplicării.

Din cauza finish-ului semi-mat mi-a evidențiat ușor zonele uscate din jurul nasului și a gurii, însă asta se observă numai la o cercetare în detaliu a zonelor feței.

Are o putere foarte bună de acoperire, pe care o obțin din 2 straturi, fiecare câte o pompiță, iar de acest lucru sunt cel mai încântată, fiindcă deși acoperă imprefecțiunile, tenul nu arată încărcat și nici lipsit de viață, palid. Totuși, deși nu arată inestetic, simt că port ceva pe față și asta îmi dă o ușoară senzație de piele care ține.


Dacă în privința acoperirii, care nu e chiar full, ci cam 90% din punctul meu de vedere, sunt mulțumită, nu sunt de acord cu faptul că rezistă până la 25 de ore, ci maxim 6 pe tenul meu, care după câteva ore începe să secrete sebum și provoacă scurgerea fondului de ten.

So, în cazul unui ten care secretă sebum din plin, condiții de stres și umiditate/căldură, nu prea face față, și cred că s-ar împăca mult mai bine cu un ten normal sau uscat care nu îi creează atâtea probleme.



În privința rezistenței la transfer excelează, și cred că e cel mai puțin transferabil fond de ten încercat de mine până acum. Și acesta este un mare plus pentru el, fiindcă eu nu-mi mai doresc telefoane, eșarfe, gulere pătate de fond de ten, iar Lasting Finish mă scutește de povara asta.


În concluzie, eu și Rimmel Lasting Finish 25h avem o relație bunicică, însă el mai are de lucrat în privința rezistenței și a senzației de confort pe care o promite feței. 

Eu l-am luat din DM cu 23 RON, însă prețul lui normal este undeva pe la 33 RON.
Pe 1001cosmetice îl găsiți la 29.5 RON.

Voi l-ați încercat? 
Cum vi se pare?
Kisses!

18 comentarii

  1. Sunt complet de acord cu tot ce ai zis. Mie mi se pare ca tenul se simte putin lipicios dupa aplicare, dar pe parcursul zilei ori dispare, ori ma obijnuiesc eu cu senzatia. Oricum, mie imi place, nu imi pare rau ca l-am achizitionat.
    Te pup, vacanta frumoasa si sarbatori fericite!
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat sa surprind fiecare aspect, iar aseara in timp ce scriam review-ul mi-am aplicat fondul de ten si eram foarte atenta sa nu-mi scape ceva, dar tot am uitat sa mentionez ca imi simt tenul putin lipicios dupa aplicare.
    In mare parte e ok, o sa continui sa-l folosesc, dar nu m-a convins sa-l recumpar. :)


    Pupici! Sa-ti aduca Mosul tot ce-ti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm, dacă se simte tenul ușor încărcat de la el și nici nu rezistă fabulos... atunci mă bucur că am rezistat tentației de a-l achiziționa. :D Am prea multe fonduri de ten desfăcute (nu mai zic și de mostre), de aceea am decis să nu profit de oferta din DM, deși eram inițial foarte hotărâtă să-l achiziționez.
    Încă sunt în căutarea fondului de ten perfect. :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, se simte ca am aplicat ceva pe fata si asta ma deranjeaza la el... ceea ce la Match Perfection nu mi s-a intamplat. Avea acoperire mai mica, dar cand il aplicam pe fata parca aplicam o crema hidratanta si nici nu il simteam. Eu m-am lamurit in legatura cu fondurile de ten de la Rimmel asa ca ma indrept spre altceva. :) BB cream-ul Lioele e pe lista, am mari asteptari de la el. :D
    Si eu tot il caut, dar cred ca va trebui sa imi adun economiile ca sa fac o investitite buna.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am BB Cream Lioele în variantă mini dar încă n-am apucat să-l încerc. :)) Chiar mâine cred că o să-i fac o primă probă.

    Doar să ai grijă în ce investești, că eu am încercat și destule mai scumpe care nu m-au mulțumit deloc. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Poate ne povestesti si noua cateva impresii. :D


    Da, o sa am, si o sa citesc multe review-uri ca sa nu-mi para rau dupa aceea. :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu in prezent am un fond de ten de la Astor,pe care l-am avut acum ceva timp si mi-a placut :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cam nici un fond de ten nu rezista foarte mult pe ten. Si nu e vina produsului cat e sebumului. Insa mereu am cautat sa nu raman cu pete cand apare sebumul, sa nu se "scurga" produsul de pe ten.
    Mie imi place tare mult acest fond de ten si m-am inteles bine cu el :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Am si mentionat ca sebumul provoaca scurgerea fondului de ten, insa mi-ar fi placut, totusi, sa reziste mai mult, ca tot promite 25 de ore. :D Sper doar sa dau peste unul care sa mi se potriveasca, dar stiu ca mai am mult de cautat. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. L-am incercat si eu.. putin usuca, dar a doua zi l-am folosit peste o crema mai hidratanta si a fost cat de cat ok...

    RăspundețiȘtergere
  11. imi place ca ti-ai spus parerea sincera pt ca in majoritatea recenziilor de pe net e mega ridicat in slavi...te pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Intotdeauna o sa gasesti pareri sincere la mine pe blog. Multumesc, Nico! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. stiu si din acest motiv revin mereu cu drag aici :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Hey am si eu aceasta nuanta,Insa nu ti se pare ca e oleaca mai inchisa atunci cand o aplici pe ten? Sau e doar impresia mea..La mine asa se intampla.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ba daa! Ai observat si in poza mea ca e mare diferenta intre fata si gat? :)) Chiar ma gandeam sa schimb poza cu alta in care l-am intins putin si pe gat, ca se vede tare ciudat, dar mai bine lasa, ca sa stie fetele la ce sa se astepte. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. Da Eu am observat si la mine asta e cam ciudat :)) Dar parca in lumina naturala a zilei nu se vede asa decat la cea artificiala.

    RăspundețiȘtergere