Produse favorite în 2014

decembrie 29, 2014

Mai sunt 2 zile și scăpăm și de 2014... dar asta nu înainte să aduc binemeritatele laude unor produse pe care, în caz că m-ar jefui cineva și aș rămâne fără produse de machiaj și îngrijire, le-aș recumpăra instant, fără să stau pe gânduri.


The ONE Illuskin foundation de la Oriflame a fost preferatul anului și mă gândesc grav să-l recumpăr, deci nu cred că ar trebui să intervină o situație specială pentru asta. Mi-a plăcut mult, mult! I-am făcut review aici.

Și concealer-ul Illuskin mi-a plăcut extrem de mult, deși nu l-am folosit decât atunci când îmi simțeam tenul obosit. Are aceeași textură plăcută ca fondul de ten, acoperire bună și iluminează frumos zona ochilor.


Nu mi-a ieșit să fac o poză decentă kit-ului de sprâncene de la Essence, căci abuzez de el zilnic și se vede asta, așa că-i postez poza mai veche din cadrul review-ului acestui produs, fără de care sprâncenele mele aproape că n-ar exista. E primul meu fard de sprâncene încercat, dar nu mi-a dat motive să încerc și altele. Să-i urăm noroc în 2015!


Crema sebo-reglatoare de la Gerovital e perfectă pentru tenul meu și aș recumpăra-o imediat, dacă n-aș mai avea alte câteva creme începute. Review aici.


Spuma de curățare e produsul meu preferat pentru îngrijirea tenului din 2014, așa cum spuneam și aici, aproape că am terminat-o și cred că ne vom reîntâlni pe viitor. Review aici.


Care sunt produsele voastre favorite din 2014?
Ați vrea să fac o postare și cu dezamăgirile acestui an?
Kisses!

10 comentarii

  1. Si eu pregatesc articolul cu favoritele lui 2014, abia astept. Tot caut crema asta de la Gerovital si una de la Elmiplant si nu le gasesc. DAR nu ma dau batuta! :))
    Sa ai un 2015 minunat, cu succese pe toate planurile (in special la BAC, da?), multa, multa fericire si iubire! Te imbratiseeeez!
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu abia astept sa-l citesc! :)
    Din cate stiu se gaseste prin hipermarketuri, eu am primit-o. :D
    Multumesc mult, asemenea iti doresc si eu! La mine stiu ca nu va fi un an usor. :))) Dar le iau pe toate pe rand... :)


    Te pup cu drag si sa ne citim cu bine si in noul an! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Concealerul și crema de față au fost și printre favoritele mele! :D Doar că la mine per total au fost muuult mai multe favorite. Nu știu dacă asta e de bine sau de rău. :))
    La cât mai multe descoperiri și în anul 2015!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. produsele the one m-au surprins si pe mine placut :)

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  5. Inseamna ca ai descoperit produsele potrivite pentru tenul tau care fac o echipa buna impreuna! Si eu am preferat mai multe in 2014, dar doar pe acestea le-as mai recumpara. Sa zicem ca ele sunt crema! :))
    Demachiantelor, fardurilor, sampoanelor, gelurilor de dus nu prea le raman fidela si tot timpul incerc ceva nou. :)
    Multumesc, la fel!
    Sa ne citim cu bine in 2015!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fondul de ten și concealer-ul sunt și rămân și preferatele mele, știi deja asta. Am comandat fondul de ten din nou, aștept comanda cu nerăbdare. Mi-e atât de dor de textura lui, vai!

    RăspundețiȘtergere
  7. O sa cumpar si eu spuma de curatare Balea, am auzit numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Hmm, cred ca mi-l iau si eu! :)) Nu stiu daca a mai avut vreun fond de ten un impact atat de mare asupra mea. :D ;)) ♥

    RăspundețiȘtergere