Balsam de buze Bio Krauter cu galbenele

februarie 04, 2014

"Balsam protector pentru buze Krauter- cu Galbenele BIO, cu efect calmant si hranitor, ingrijeste buzele, le confera o stralucire cremoasa si le protejeaza de factorii poluanti din mediul inconjurator. Hidrateaza si protejeaza in profunzime."


Zilele trecute mama mea mi-a cumparat un nou balsam de buze deoarece cel de la Alverde, care m-a tinut peste jumatate de an s-a terminat si oricum imi doream sa incerc si altele de ceva timp. Imi doream foarte mult sa mi-l ia pe cel de la Himalaya Herbals dar cum nu l-a gasit, si farmacista i l-a recomandat pe acesta, am zis sa-i dau o sansa, caci poate imi va placea:).
Pana sa ajunga acasa m-am si documentat putin in legatura cu el, si am aflat ca formula acestui balsam este bazata pe ingrediente naturale cum ar fi: uleiul de galbenele si uleiul de masline, recunoscute pentru proprietatile hidratante si cicatrizante, si ma asteptam deja ca relatia noastra sa fie una foarte placuta si de durata, si nu m-am inselat.


 Imi place design-ul ambalajului in culori precum galben, alb si verde, care ma duce imediat cu gandul la un produs natural cu efecte benefice asupra pielii buzelor.
Datorita texturii cremoase si placute la contactul cu pielea il intind foarte usor pe buze si obtin un finish lucios, ca de luciu de buze, ceea ce imi place foarte mult.
Are un miros discret care tinde spre vanilie, zic eu, si care nu ma deranjeaza deloc.
Imi pastreaza buzele moi si hidratate pentru o buna perioada de timp de la aplicare, si am observat ca dupa 2 zile in care l-am folosit ori de cate ori am simtit nevoia, am scapat de cojitele uscate de la suprafata buzelor, ramanand doar cu niste buze perfect hidratate si gata sa infrunte frigul de afara.
Un alt aspect care imi place este faptul ca nu imi simt buzele lipicioase cand il port, chiar daca imi asigur protectia necesara aplicandu-l in mai multe straturi.

Pe langa toate acestea, pretul foarte atractiv (8 lei) raportat la calitatea si cantitatea acestuia, reprezinta un motiv in plus pentru care as recumpara acest balsam de buze, de cate ori as avea nevoie.
Il gasiti pe life-care.com cat si pe alte site-uri la ~8 lei.
Ma bucur ca buzele mele si-au gasit un aliat de incredere pentru a-si pastra frumusetea si sanatatea, un produs bio al carui ingrediente imi ingrijesc buzele intr-un mod delicat si foarte eficient.
Voi ati incercat acest balsam de buze?
Folositi produse bio?
Kisses!

14 comentarii

  1. cred ca mi-ar placea si mie.. eu in momentul de fata am vreo 3 balsamuri de buze, si le folosesc care si cum apuca:)) am unul de la Lady's cu cirese care m-a dezamagit si am sa-l arunc, pentru ca imi usuca foarte tare buzele dupa prima aplicare chiar, iar pe celelalte le voi pastra pentru ca sunt foarte multumita de efectul lor asupra buzelor mele! si anume: un balsam de buze natural Aimeea Soap si unul de la Nivea cu cirese..yuuumiii. sa-l folosesti cu placere balsamul asta, daca il voi gasi in cea mai apropiata farmacie, cu siguranta il voi cumpara!
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Karina, merci pentru comentariu! Eu cred ca sunt o ciudata si niciodata nu imi cumpar mai multe balsamuri de buze:))), cum au alte fete 100 in colectie:P. Dar cred ca o sa incalc regula si o sa-l iau si pe cel de la Himalaya care miroase delicouus:x
    Daca ai ocazia merita sa ti-l iei, e foarte bun!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. E bine daca dupa cateva zile scapi de acele cojite. Unele nu fac acest lucru. Cred ca ar mai exista si posibilitate exfolierii buzelor, dar eu n-am acest obicei :D asa ca un balsam de buze care sa previna acest lucru e bun venit.

    RăspundețiȘtergere
  4. In afara celui de la Nivea, doar balsamuri cu ingrediente naturale am folosit in ultimii ani cred ca si asta e la fel de bun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foloseam balsam de la Avon, dar am cam neglijat ingrijirea buzelor in ultima perioada...:)

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. Am auzit de Krauter dar nu am incercat niciun produs de la ei, inca :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am vreo 3 balsamul de buze pe care ma tot chinui sa le termin. si e pare interesant cel pe care ni l-ai prezentat mai sus. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am încercat produse de la acest brand, dar reţin ideea acestei postări, în caz de nevoie. Mulţumim! ♥

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu termin foarte greu un balsam de buze si nu imi cumpar mai multe deodata:D
    :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe mine acesta m-a convins ca trebuie sa le acord mai multa atentie produselor Krauter:)
    Cu placere! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu nu le gasesc cu un miros neplacut, sunt produse din alt segment cu miros care aduce a ierburi, insa ce tine de buze am gasit doar produse cu miros grozav. Untul de cacao, de cocos... stim bine cat de bine miroase.

    RăspundețiȘtergere
  12. si eu le termin greu, dar cumpar nu pentru stat in geanta, unu pentru casa, unu pentru stat in geaca :)) si tot asa. le mai si piert si le gasesc peste ceva timp :)) pupici

    RăspundețiȘtergere