Morning beauty routine 4 school

februarie 02, 2014

Hello!
De cand am si folosesc eye liner-ul de la Astor am inceput ca in machiajul pentru scoala sa folosesc si o combinatie de farduri, auriu si maro, fiind impresionata de aspectul foarte frumos pe care il obtin combinandu-le.

Mai jos am atasat o poza cu produsele pe care le folosesc zilnic, cu exceptia zilelor in care sunt extrem de stresata si grabita in care renunt si la farduri si la linia magica de eyeliner. Stim cu totii cum e dimineata, nu?


Chiar daca dimineata, de cele mai multe ori, nu am chef sa ma machiez sau mai bine zis sa ma trezesc putin mai devreme pentru a ma machia, nu pot sa nu imi ofer minimum de respect si sa nu folosesc macar cateva produse absolut necesare oricarei fete/femei, care creeaza acel aspect de piele ingrijita si ne trezesc la viata, cum ar fi o crema de fata hidratanta si un fond de ten pe post de energizant (pentru ten, desigur).

Aceste produse ofera luminozitate si nuantare tenului, de care avem nevoie zilnic pentru a arata fresh si a ne simti bine cu infatisarea noastra, dar mai ales in perioadele stresante cand oboseala si stresul se fac resimtite si pe tenul nostru.


Asadar, rutina mea de frumusete de dimineata consta in:

  • Dupa ce mi-am conturat sprancenele, folosesc primer-ul pentru pleoape de la Elf peste care aplic o combinatie de farduri din paletuta Pretty, castigata pe blogul Anei.
  • Ca totul sa prinda contur si machiajul sa capete un aspect finisat, trasez o linie subtire de tus la baza genelor superioare iar pentru un plus de intensitate folosesc creionul Silkissime la baza genelor inferioare. Imi rimelez genele si machiajul ochilor e gata.
  • In final aplic un balsam de buze(Bio Krauter cu galbenele) sau un ruj discret si machiajul meu zilnic de scolarita e gata.
Totul dureaza ~20 min. iar tenul meu (cat si eu) s-a obisnuit sa fie rasfatat zilnic cu aceste produse care ii contureaza frumos trasaturile.
Care sunt must-have-urile voastre?
O zi frumoasa!
Lorena.

33 comentarii

  1. wow, mai ai paletuta??? La acel concurs cred ca ne-am cunoscut noi prima data, asa e? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am luat si eu kitul de sprancene de la essence, insa nu imi place, e prea inchis pentru mine (desi am nuanta cea mai deschisa). Parca are si o tenta rosiatica. Nici cu fondul de ten de la rimmel nu m-am inteles, orice as fi facut, nu se aseza frumos pe ten :( Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ai facut curioasa in privinta cremei de la Cosmetic Plant. Si eu am tenul mixt. Esti foarte rapida , daca termini in 20 de minute, sa inteleg ca in acest timp lasi si crema sa intre in piele, pentru ca observ ca aplici fondul de ten la final. Stiu ca asa e bine sa faci, nu sa te dai imediat cu fond de ten pe fata. :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, cum sa nu o mai am :D♥ O tin amintire si ma joc cat de des pot cu ea :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi pare rau ca nu ti se potrivesc, Anca:| Sincer si eu incep sa intampin probleme cu acest fdt. In vara mi se parea perfect dar acum astept sa il termin si sa il iau pe Wake Me Up :D
    Multumesc pentru comentariul sincer :):*

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, obisnuiesc sa aplic ultimul fondul de ten cu toate ca aceasta crema nu are nevoie de acest ragaz pentru a intra in piele:). E exact ce are nevoie un ten mixt:D
    Da, trebuie sa ma si grabesc;)) altfel nu mai ajung la scoala :)):D
    Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Fondul de ten il am si eu si e genial. M-ai facut curioasa in privinta cremei

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu dimineata inainte sa plec la facultate, ma dau cu crema Elmiplant pentru tenul mixt spre normal, iar apoi folosesc un fond de ten de la Bourjois. Imi conturez sprancenele cu un kit pt sprancene de la Avon, iar apoi ma dau cu un gloss sau un balsam de buze pt a-mi proteja buzele, mai ales pe timp de iarna. :)
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  9. am avut rimelul si mi-a placut :).

    eu ma dau cu fdt, apoi putin gel pe sprancene, mascara pe gene, ruj/gloss, butin blush si, mai nou, pe pometi perlute iluminatoer de la giordani.

    RăspundețiȘtergere
  10. 20 de minute?? Mama, inseamna ca esti maestra! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Paula, iti multumesc ca mi-ai impartasit rutina ta de beauty:). Ma tenteaza foarte mult crema de la Elmiplant si de asemenea si fondurile de ten de la Bourjois.
    Hidratarea este foarte importanta, acum incep sa-mi dau seama de asta.
    Te pup si iti doresc o saptamana usoara!:*

    RăspundețiȘtergere
  12. N-am mai facut de mult o comanda la Oriflame...parca ma ia dorul;))

    RăspundețiȘtergere
  13. 20, 20 si ceva;))) Nu sunt, cateodata sunt un dezastru dar imi dau toata silinta sa iasa ceva decent:))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa stii ca la inceput imi placea si mie,dar dupa un timp parca s-a schimbat ceva la el. Am auzit multe pareri bune despre wake me up,si eu sunt curioasa sa-l incerc. Eu momentan m-am saturat de fonduri de ten si ma rezum la bb cream-ul de la garnier si la pudra rimmel stay matte. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  15. Merci pentru comentariu Lore! Eu cred ca o sa imi inlocuiesc cat de curand fondul de ten... incepe sa-mi displaca din ce in ce mai mult, nu stiu ce s-a intamplat cu el. In vara mi se parea perfect si acum cand l-am recumparat parca nu mai e la fel:|
    La fel si eu, in 40 de minute sunt machiata, imbracata, mancata si plecata;)))
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma bucur ca il folosesti si tu:) Sunt produsele care ma fac sa am mai multa incredere in mine si nu m-as mai desparti de ele:)
    Multumesc pentru comentariu! Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  17. imi place rujul foarte mult !
    xoxo


    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  18. Am si eu acel rimel doar ca dimineata nu mai apuc sa-l folosesc:)), la ce grabita sunt:D:*

    RăspundețiȘtergere
  19. Şi eu folosesc acelaşi primer! ♥
    Iar paşii, cam aceiaşi. Eu apelez şi la pudră translucidă pentru a fixa anticearcănul şi corectorul, când e cazul, iar pentru restul feţei, o pudră matifiantă, în strat lejer. Nici peste contur şi blush nu trec, aşa m-am obişnuit de câteva luni bune ♥.
    Închei cu aplicarea balsamului şi a rujului ♥.

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte tare, imi face cu ochiul fondul de ten dar si rujul de la Maxfactor! Te pup! :*:*

    http://nadinamakeup.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  21. Lorena in ultima perioada doar rimelul asta l-am folosit, eu ma dau cu fdt, apoi mascara, ruj/balsam, putin blush, de cele mai multe ori asta e machiajul meu de baza.

    RăspundețiȘtergere
  22. Si mie imi place kit-ul pentru sprancene.
    In ultima vreme m-am rezumat la bb cream,pudra translucida,mascara si luciu de buze.Dar in mod normal folosesc si corector/anticearcan iar cand nu-s pe fuga farduri,tus si putin blush.

    RăspundețiȘtergere
  23. Rimelul de la Oriflame chiar este f bun

    RăspundețiȘtergere
  24. Si eu as folosi mai multe doar ca dimineata nu prea am timp de toate:|
    Conturul si blush-ul sunt cele care ofera un aspect foarte frumos...dar dimineata le folosesc foarte rar:D
    Multumesc pentru comentariu! :*

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc pentru comentariu!:* Vad ca multor fete le place acest rimel:)

    RăspundețiȘtergere
  26. Eu nu mai pot "trai" fara el:))) Si daca ies nemachiata, dar fara sprancene fardate nu as mai putea iesi din casa:D Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  27. Înţeleg perfect. Secretul meu constă în faptul că întotdeauna mă trezesc cu cel puţin două ore înainte de plecare, asta e reţeta mea de succes. Am timp să mă dezmeticesc, să mă pregătesc în voie şi chiar să verific şi mailurile, dar de răspuns, amân pe mai târziu :-)
    Ce-i drept, în perioada liceului, lucrurile stăteau cu totul diferit, la modul că făceam doar câţiva paşi până la şcoală, iar cu 30-40 minuţele înainte de plecare - aveam trezirea, mă pregăteam, un gloss şi eventual puţin rimel, parfumel, ghiozdănelul şi la datorie :-)
    Odată cu trecerea timpului, ne schimbăm ritmul cu sau fără voia noastră :-)
    Pupici, Lore. Zi minunată! ♥

    RăspundețiȘtergere
  28. Frumos comentariu, Mihaela:). Sunt si eu de parere ca merita sa ne trezim putin mai devreme pentru a ne face frumoase:)
    Multumesc pentru energia pozitiva cu care vii intotdeauna pe blogul meu! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  29. Merg pe principiul: Să fim noi exemplul pe care ni-l dorim să-l vedem în ochii celor din jurul nostru ♥.
    Chiar m-am ataşat de tine, de tot ce împărtăşeşti cu noi. Pupici, spor la toate! ♥

    RăspundețiȘtergere
  30. Ne asemanam foarte mult la rutina de dimineata.Aproape aceleasi lucruri folosesc si eu, fardul doar cand am mai mult timp la dispozitie (ceea ce e foarte rar) pentru ca mereu sunt in intarziere :D
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  31. Eu am mai schimbat cate ceva de atunci, dar tot la machiaj simplu si rapid am ramas. :)

    RăspundețiȘtergere