Ingrijirea de seara a tenului meu mixt cu tendinta acneica

februarie 18, 2014

Deseori tenul meu imi joaca feste. Are perioade in care arata destul de bine, si perioade in care nu stiu ce sa-i mai fac pentru a-l mentine intr-o stare normala. Pe cand sunt si eu mandra ca am scapat de nedoritele cosuri si petele ("amintire") cu care m-au cadorisit dupa uscarea lor, ma trezesc cu o invazie de alte cosulete, care de care mai inflamate si pregatite sa iasa cat mai tare in evidenta.

Daca ati mai poposit pe blogul meu, stiti ca tenul meu este mixt si predispus la acnee, ceea ce e si normal, eu aflandu-ma in perioada adolescentei, asa ca sunt nevoita sa ii acord destul de multa atentie si sa respect o anumita rutina zilnic, caci daca nu, este foarte atent sa semnaleze micile mele scapari.

In articolul acesta v-am prezentat rutina mea de frumusete de dimineata, iar azi va prezint rutina de skin care pe care o adopt seara pentru a indeparta machiajul si a-mi pregati tenul pentru ziua urmatoare.

Acestea sunt produsele pe care le folosesc in fiecare seara (cu exceptia exfoliantului):


  1. Lapte demachiant cu floare de lotus de la Cien - se spune ca nu-ti dai seama de valoarea unui lucru pana nu-l "pierzi", nu? Cam asa sta treaba si in cazul acestui produs. L-am folosit o perioada, dupa care am renuntat la el si am folosit altele care credeam eu ca vor fi mai eficiente. Cand am observat ca altele imi dau senzatie de usturime la contactul  cu ochii, am revenit imediat la el si de atunci il folosesc zilnic, atat dimineata si seara, deoarece se comporta ca un lapte demachiant obisnuit, curata machiajul, nu-mi provoaca diferite reactii si cel mai mare plus: nu-mi irita ochii.
  2. Gelul de curatare Moisturising Aquarich de la Cien - il folosesc dupa ce mi-am demachiat tenul cu demachiantul de mai sus, pentru a curata urmele lasate de acesta si ceea ce a mai ramas pe ten in urma demachierii. Imi place foarte mult, lasa tenul curat si revigorat.
  3. O data pe saptamana, de cele mai multe ori in weekend, folosesc si un exfoliant pentru ten, fie preparat de mine din ingrediente naturale, fie acesta de la Nuxe Body. Imi place ca ma ajuta sa elimin celulele moarte de pe ten si astfel fondul de ten nu se va mai strange in portiunile cu cojite de pe ten si va avea un aspect placut. 
  4.  Datorita particulelor abrazive inrosirea tenului este de "asteptat", reactie pe care o "calmez" folosind o apa termala. Imi place foarte mult aceasta de la Oxyance deoarece imi ofera o puternica senzatie de racorire si imi calmeaza foarte rapid zonele iritate.
  5. Dupa ce am asteptat putin ca apa termala sa-si faca efectul, si am absorbit excesul cu un servetel cosmetic din cutiuta Frotto de la Lidl, folosesc crema vitaminizanta cu ulei de catina si masline pentru ten mixt de la Cosmetic Plant, care se absoarbe acum mult mai usor in piele in urma exfolierii.  Este o crema de zi, dar eu prefer sa o folosesc seara pentru ca este foarte hidratanta si putin mai grasa decat o crema normala de zi. Hidrateaza foarte bine si imi lasa tenul catifelat si vitaminizat.
  6. In final folosesc gelul antiacneic de la Hofigal pe zonele cu cosuri si pete si astfel am incheiat rutina de seara dedicata ingrijrii tenului meu.
Folosesc cateva produse foarte accesibile, despre care m-am convins in timp ca sunt foarte bune si pe care tenul meu le accepta, cu toate ca am evitat sa va vorbesc despre toate pe blog (nu stiu de ce), pana acum.
Daca sunteti interesate sa fac un review unui produs prezentat aici, in perioada urmatoare, anuntati-ma in comentarii si va voi pregati cat pot de repede articolul dorit:).

Voi aveti produse ieftine care s-au dovedit a fi foarte eficiente si la care sa va intoarceti de cele mai multe ori pentru ca celelalte nu dau rezultatele dorite?
Kisses!

12 comentarii

  1. am trecut cateva pe lista de cumparaturi, utila postarea

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Este bun gelul de la hofigal?Am multe produse pentru cosuri unele foarte eficiente dar in incerc sa scap de pete:(

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi mi se pare ok demachiantul de la Cien:)

    acum s-a cam terminat si ar trebui inlocuit

    te pup

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Isi indeplineste cu usurinta datoria de demachiant si cred ca l-am evitat pentru ca face parte din categoria produselor mai ieftine...dar acum observ ca intind mana tot mai des dupa el:).
    Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac produsele Cien. Au o calitate buna avand in vedere pretul foarte mic. Trebuie sa recunosc ca nu am folosit decat 2 sau 3 produse, dar mi-au placut. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Sper sa imi placa, dar parca totusi nu e ca GreenStem tot de la Cosmetic Plant:D
    Laptele demachiant e foarte ok:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Am observat si eu ca sunt foarte bune desi nu ma asteptam:D Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  8. In general nu prea avem incredere in marcile mai putin cunoscute sau ieftine. Cum spunea cineva odata, exista produse care fac acelasi lucru, difera firma care le comercializeaza. iar noi de multe ori platim firma si nu calitatea produsului. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos, produse ieftine si bune. Bucura-te de perioada asta, in care inca nu trebuie sa investesti in produse anti-rid, vorbea baba din mine :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu as fi curioasa de un review la gelul antiacneic de la Hofigal :D

    RăspundețiȘtergere