Favoritele lunilor ianuarie, februarie 2016 + video

martie 02, 2016


Deși treburile merg mai greu pe Youtube pentru mine, iată că am reușit să postez un nou videoclip, în care vă vorbesc despre favoritele lunilor ianuarie și februarie, combinate, fiindcă mare parte din preferatele lunii ianuarie, s-au păstrat și mai departe. Despre favoritele lunii ianuarie am scris aici, iar în februarie am înlocuit antiperspirantul de la Dove cu cel de la Nivea, Stress Protect, gelul de duș de la Mexx l-am înlocuit cu cel de la Palmolive, pe care l-am folosit cu mare plăcere, iar gelul de ras de la Balea l-am terminat și v-am vorbit despre el în ultimul clip cu produse terminate.

Nu credeam să-mi placă atât de mult untul de corp cu aromă de mure și zmeură de la Farmona, și mă bucur de el aproape în fiecare seară. Rar se întâmplă să nu-l folosesc înainte de culcare, îmi dă un feeling aparte și pielea mea îl absoarbe ca un burete. Îmi place aspectul strălucitor și sănătos pe care i-l oferă pielii și faptul că mirosul persistă, persistă și persistă. Nourishing anti-age oil-milk de la Collistar e un răsfăț pentru corp și încerc să nu-l folosesc prea des, căci îi voi duce dorul apoi. Despre gelul de duș de la Palmolive am doar cuvinte de laudă, e foarte răcoritor și îmi dă o stare de bine, dar acum mai vreau și altceva, că doar pe el l-am văzut în ultimele luni. Antiperspirantul de la Nivea e the best of the best și va fi prezent mereu în arsenalul de igienă personală, fiindcă mă pot baza pe el în orice situație. 

Văd că, mai nou, uit să pozez unele produse și îmi dau seama abia când scriu articolul și am pozele făcute, and this hurts! :))) Mi-a plăcut mult Beauty Book de la ELF, așa că vă invit să o urmăriți în video, căci se pare că în poza nu a vrut să apară. Fondul de ten de la Rimmel - Match Perfection - e ok, dar vreau să-mi iau ceva mai bun cât de curând. Mă gândesc la ceva de la L'Oreal sau Bourjois... nu știu sigur încă ce să aleg. Cutiuța cu minuni de la Oriflame a fost preferata pielii mele, a făcut față și buzelor uscate, cât și cuticulelor sau mâinilor uscate. E un balsam multifuncțional emolient care acționează foarte rapid și, din experiență, vă zic că merită încercat.

Uleiul de păr de la Gliss e pe terminate și acum aș vrea să mă orientez spre altceva. Anyway, mi-a plăcut că mă ajută să-mi descâlcesc părul foarte ușor și că îl lasă mătăsos la atingere. Ojele pe care le-am folosit cel mai mult au fost roșul superb de la OPI, nisipoasa Blue-berry sweet on you din gama Nicole by OPI și Rain, rain go away din colecția Rita Ora de la Rimmel. Toate au farmecul lor și îmi dau o stare aparte când le port, iar mai nou îmi place să-mi pictez tot mai des unghiuțele și să am grijă de ele. 

În final, vă las să le admirați și în videoclip și aștept curioasă să-mi spuneți cum vi s-a părut:


Hope you'll like it!
Kisses!

0 comentarii