The Skincare ~ TAG ~

februarie 29, 2016


Zilele trecute am primit un tag foarte drăguț de la o bloggeriță timișoreancă (Oana de la Not just makeup), pe care mă bucur mult că am avut ocazia să o cunosc sâmbătă la o cafea, într-o atmosferă relaxată, ca de weekend. Sper ca întâlnirile între bloggerițele din vest să fie cât mai dese, fiindcă pasiunea pentru beauty își spune cuvântul de fiecare dată și, eu cel puțin, mă simt în elementul meu când vorbesc aceeași limbă cu alte pasionate de frumos și nu m-aș plictisi vreodată să cutreier magazine cu cosmetice și să împărtășesc păreri despre ele.

Trecând la tag-ul propriu-zis și aducându-i mulțumirile pentru nominalizare Oanei, avem:

1. Descrie în câteva cuvinte rutina ta de îngrijire a pielii


Dimineața, îmi spăl tenul cu gelul de curățare de la Gerovital Plant din gama Stop Acnee, aplic o cremă hidratantă și momentan oscilez între Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF 30 și Bioderma Aquafluide Dry Touch SPF 50+. Ambele creme îmi plac foarte mult, iar despre Hydrabio Perfecteur am scris aici și mi se pare puțin mai hidratantă decât Aquafluide, care e lejeră ca apa, după cum îi spune și numele, și în curând vă spun mai multe și despre ea. Stay tuned! :D 



Seara, se complică lucrurile, și încep prin a-mi demachia tenul cu laptele demachiant din gama Beautiful Cosmetics de la Phenalex sau cu o apă micelară - Nivea sau Bioderma, momentan. E clar că prefer o apă micelară pe post de demachiant decât un lapte demachiant, dar uneori simt nevoia de ceva cremos și hidratant, iar laptele demachiant mai sus menționat trebuie terminat odată și-o dată. Machiajul ochilor se îndepărtează rapid și fără efort cu bifazicul de la Nivea - review aici. După demachiere, îmi curăț tenul cu gelul de curățare de la Gerovital, aplic o cremă hidratantă mai onctuoasă - cea de la Phenalex sau o picătură de ulei de jojoba - și am scăpat ușor.

2. Ce tip de piele ai?
Am un minunat ten mixt, care îmi dă bătăi de cap din nou cu excesul de sebum. E clar, vine primăvara, căci deja tenul meu a început să o ia razna și după câteva ore lucește destul de tare, și asta pare a fi una din problemele care trebuie menținute sub control, pe lângă acneea de care nu scap de câteva luni încoace.

3. Cel mai bun produs împotriva coșurilor
Aș zice că măștile cu argilă ajută la dezumflarea coșurilor, însă un produs minune împotriva lor n-am găsit încă. Poate-mi recomandați voi ceva, căci I’m kinda desperate because of them.

4. Servetele demachiante – da sau nu?
No, no și no! Nu am încercat o varietate de șervețele demachiante, dar nu mă văd folosindu-le pentru o demachiere ca la carte, așa cum îmi place. După ce le-am încercat pe cele de la Nivea, mi-am zis că apa micelară și discheta demachiantă rămân cheia demachierii și a unui ten curat. Aș folosi șervețele demachiante doar într-o situație de urgență, dar în mod normal, nu sunt adepta lor.

5. Toner – da sau nu?
Eu nu folosesc toner, însă am observat că îi prinde bine tenului meu când îl răsfăț cu ceva extra.

6. Produse high-end de îngrijire a pielii sau produse high-end de machiaj?
Produse high-end de îngrijire a tenului, of course! Deși nu am vreunul în colecție, aș alege un  produs de îngrijire high-end care să-mi facă tenul să arate bine și sănătos, iar la parte ade machiaj m-aș descurca cu produsele drugstore. Dacă fundația peste care aplic produsele de machiaj e bine pusă la punct, adică tenul meu e curat, îngrijit, hidratat, partea de machiaj e bonus și cu siguranță vor face casă bună împreună. Asta nu înseamnă că nu tânjesc și după produse de makeup high-end, să nu ne înțelegem greșit…

7. Care este cel mai neobișnuit produs de îngrijire a pielii pe care l-ai incercat?
Hmm, nu am folosit produse ieșite din comun, dar uneori îmi place să experimentez măști home-made, iar cea mai ciudățică mi s-a părut o mască din avocado pisat aplicată pe față, care arăta foarte funny și din care mai cădeau bucățele pe mine. A fost o experiență interesantă, pe care nu am repetat-o. 

8. Ești într-o farmacie și cumperi un singur produs – ce este?
Avene TriAcneal – coșurile îmi dau mari bătăi de cap în perioada asta…

9. Spune-ne sfatul tău de top pentru îngrijirea pielii
Nu te culca niciodată machiată – eu sunt mândră să realizez că de o foarte lungă perioadă nu am mai făcut greșeala asta. Pur și simplu, nu pot să pun capul pe pernă cu fața încărcată de machiaj, sebum și impuritățile din aer acumulate pe parcursul zilei.



0 comentarii