Protectie solara, doua creme favorite de la Bioderma

iulie 02, 2016


De când am descoperit și am început să folosesc renumita loțiune micelară Sensibio H2O, Bioderma a căpătat un loc special în inima mea. Îmi plac texturile delicate ale produselor, care au un grad rapid de absorbție și, în special, faptul că nu îmi lasă un film gras pe piele în urma aplicării. Este normal ca în cazul cremelor cu factor de protecție solară să trebuiască să aștept puțin mai mult până ce pătrund în piele, iar apoi să-mi continui ritualul de frumusețe, pentru ca pielea mea să fie mulțumită și pregătită să înfrunte factorii de mediu dăunători.

Din categoria produselor dermato-cosmetice, folosesc cu drag și spor două creme cu SPF de la Bioderma: Hydrabio Perfecteur SPF 30 și Photoderm MAX Aquafluide SPF 50+.

Hydrabio Perfecteur SPF 30 se adresează pielii deshidratate și sensibile, fie că vorbim de o piele uscată sau foarte uscată, normală sau mixtă. În cazul pielii mele mixte, are un efect hidratant intens, care vine la pachet și cu estomparea liniilor fine, iar pentru asta o folosesc cu succes și ca bază de machiaj. Îmi place starea de bine de care se bucură pielea mea de fiecare dată când aplic Hydrabio Perfecteur și faptul că nu îmi simt deloc tenul încărcat în urma ei, cum am pățit în cazul altor creme cu factor de protecție solară. Pielea poate să respire, porii nefiindu-i blocați, iar eu apreciez mult acest aspect la o cremă din cauză că tenul meu este cam pretențios și reacționează instant când ceva nu-i priește: îmi apar multe pustule mici, care îmi dau semnale că ceva este în neregulă la produsele folosite. Cu această cremă nu am întâmpinat astfel de neplăceri, este o cremă ușoară care hidratează intens și redă strălucirea pielii, datorită efectului de Rosy Glow. Mirosul este foarte plăcut și proaspăt, specific gamei Hydrabio, de care tenul meu s-a îndrăgostit și pe care o devorează în această perioadă. 
Flaconul conține 40 ml la prețul de 86 RON în farmacii. Am scris pe larg despre el aici.


Photoderm MAX Aquafluide SPF 50+ îmi place mult datorită texturii fluide, lejere ca apa, pe care tenul meu o absoarbe ca un burete. Nu lasă peliculă albă pe piele și nici filtru gras, fiind perfectă pentru o no-makeup day,  în care îmi oferă protecție maximă împotriva razelor UV și o strălucire plăcută (nu inestetică). Nu îmi blochează porii și nici nu îmi declanșează exces de sebum pe față, așadar o consider perfectă, atât purtată individual pe față, cât și ca bază de machiaj. Pe aceasta, față de Hydrabio Perfecteur, o folosesc în special în zilele în care este extrem de cald afară și simt cum soarele parcă îmi arde pielea la propriu. O recomand cu drag tuturor tipurilor de piele, inclusiv celei mixte sau grase, căci are o textură foarte ușoară, non-grasă și rezistentă la apă, pe deasupra, așadar merită să fie inclusă în categoria de must-haves mai ales pe perioada verii. Crema se găsește și în varianta colorată, în nuanțele Claire și Doree pe care le puteți vedea în acest articol, unde am scris pe larg despre Photoderm MAX Aquafluide SPF 50+.
Tubul conține 40 ml, și se găsește la 56 RON în farmacii.

Care e crema ta favorită de protecție solară pentru față?
Kisses!

0 comentarii