Cicaderm by Ivatherm, crema cicatrizanta si reparatoare

septembrie 09, 2016


O vară frumoasă și plină de activități solicitante nu înseamnă neapărat și una fără incidente neplăcute pentru pielea noastră. Având o piele sensibilă, care se irită și se înroșește extrem de rapid, în urma tratamentelor la care o supun voit sau mai puțin voit, un produs care să o calmeze și să o readucă pe linia de plutire îmi este mai mult decât necesar.

Cicaderm de la Ivatherm este o cremă cicatrizantă și reparatoare pe bază de Mimosa tenuiflora, denumit și "arborele pielii", care are puternice proprietăți reparatoare asupra epidermului. Cicaderm creează condițiile favorabile cicatrizării plăgilor mici, arsurilor, cicatricilor postlaser și microchirurgie, după epilare. Ca toate produsele Ivatherm, conține apă termală Herculane, cu efect calmant și antiiritant.



Vara aceasta am folosit-o intens pentru a-mi calma iritațiile provocate de epilare, sau chiar arsurile provocate de ulei încins, căci ne chinuie talentul la gătit cam des. Cicaderm are o textură cremoasă, lejeră, care emoliază pielea, o hidratează și o ajută în procesul de vindecare. Am folosit-o pentru a-mi vindeca bășicile provocate de mersul pe tocuri, iar primul efect resimțit este de hidratare intensă și reparare a porțiunilor uscate de piele, care dispar mult mai repede, ceea ce fără nici un tratament se întâmpla mult mai greu.


Nu intră instant în piele, ci lasă pe suprafața epidermei un strat protector care hidratează intens și reduce iritațiile. Proprietățile calmante ale apei termale Herculane le-am resimțit și pe tenul meu pretențios, în zilele în care mă năpădeau iritațiile și roșeața. Pielea își recapătă echilibrul, bucurându-se de hidratare și de o stare de bine generală.

Cicaderm e acea cremă bună de pus pe rană, fiindcă acționează foarte rapid și bine. Aș putea spune că acționează ca un antibiotic pentru piele, e foarte bună de avut în casă pentru toată familia.
O recomand în special persoanelor cu piele reactivă, ca a mea, fiindcă își face efectul rapid, iar pielea vă va mulțumi.

Cantitate: 40 ml
Preț: ~ 40 lei - disponibil pe ivatherm-shop.ro sau în farmacii

Kisses!

0 comentarii