Toamna se numara bloggerii! Back to School Event

septembrie 25, 2016


Toamna se numără bobocii... și nu numai! Se numără și beauty bloggerii care se întorc entuziasmați la catedrele lor să povestească ce s-a întâmplat peste vară, ce noutăți cosmetice au mai apărut, ce au mai testat, descoperit, aflat etc. 


#Backtoschool ne-a reunit din nou la Timișoara, pe cele pasionate de frumusețe, iar atmosfera a fost foarte plăcută, mai ales pentru că terasa de la Vineri 15 ne-a permis să ne desfășurăm în voie, în timp ce savuram o limonadă sau un latte macchiato delicious! Mi-a plăcut mult ideea de întâlnire în aer liber, a fost foarte frumos și nici nu am simțit cum s-a scurs timpul.

A photo posted by Lorena (@lorenalal) on

Organizatoarele evenimentului, Lucia - Allthatbeautythings și Romina - Nio's beauty corner, au avut grijă să pună toate detaliile la punct, iar la sosire am fost întâmpinate de cosmeticele care vor întregi beauty kit-ul de toamnă. Așadar, temperaturile schimbătoare ale lui septembrie ne-au prins pregătite, fiindcă produsele nou-intrate în colecția noastră sunt foarte hidratante și atente la îngrijirea oferită pielii noastre.


M-am bucurat mult când am văzut borcănașele de miere de la Complex Apicol, căci eu sunt o mare consumatoare a acestui miracol apicol. Mai puțin se bucură și tenul meu în ultima perioadă de beneficiile mierii, dar de câțiva ani a devenit o tradiție pentru mine să-mi îndulcesc cafeaua cu miere și nu-mi mai place gustul pe care-l are când folosesc zahăr. 



Spre deliciul nostru, Ramona a venit cu trusa de makeup și ne-a făcut să adăugăm 1 km la wish-list. Ca pentru orice pasionate de machiaj, a fost foarte interesant să descoperim atâtea texturi și nuanțe minunate... care ne-au furat ochii și ne-au rămas întipărite în minte.

Pretty Romina

Mulțumim sponsorilor pentru cadourile făcute: Bioderma, Bioten, Complex Apicol, Melkior, Solaris, Ziaja*Farmecul a dispărut în ceață*



Abia aștept următoarea întâlnire cu fetele și să vă povestesc impresiile mele despre produsele primite. Stay tuned!

Kisses!

0 comentarii