A little shopping never killed nobody ♥ (Small DM Haul)

decembrie 19, 2013

N-am mai putut rezista tentatiilor si marti am dat o fuga pana in DM sa admir si sa ma rasfat cu cateva bunatati, ca doar pot sa-mi fac cadouri si singura chiar daca o sa mai vina si Mosu', nu? ;)) :D
Cu toate ca a trebuit sa merg si pe jos si pe tocuri cam 25 de minute, a meritat, deoarece cand am intrat in DM si am vazut foarte multe seturi la preturi care mai de care mai atragatoare si avantajoase, mi-au trecut toate gandindu-ma la produsele cu care ma voi rasfata si pe care le voi folosi pentru prima oara.



De cum am intrat am pus in cos setul de la Bourjois format din gel de dus Sublime moi! cu miros de floare de crin, deodorant Beaute Fleur de Cerisier si o oja visine.
Imi place mult mirosul gelului de dus si al deodorantului si de-abia astept sa le pun la incercare si sa revin cu impresii.
Setul a costat in jur de 22 lei.

Mi-am luat pentru prima data samponul uscat de la Balea si l-am si folosit aseara. O sa-i dedic o postare separata.
Pret: aprox. 12 lei

Si ultimul lucru pe care mi l-am luat este setul Nivea pentru el si ea in care avem sampon Nivea anti-matreata pentru ea de 400 ml si sampon Nivea Men Pure Impact de 250 ml la aprox. 20 lei!
Asa-i ca am facut o alegere buna? ;)



Acestea sunt noile mele achizitii din DM pe care o sa le folosesc in perioada urmatoare si despre care o sa puteti citi in curand pe blog.
Voi cu ce v-ati rasfatat in ultima perioada? Va atrag ofertele DM din perioada aceasta?
Kisses!

7 comentarii

  1. Si pentru mine esti prima data cand le folosesc, vroiam de mult sa le incerc si acum am prins ocazia perfecta:D. Cred o sa ma inteleg foarte bine cu produsele de la Bourjois.♥
    Merci mult! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de bunatati! :D
    Sa le folosesti cu placere!
    Trebuie sa dau si eu o raita prin DM..

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumeesc, asa o sa fac:)
    Te pup si merci pentru comentariu! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. No shopping lately :)) no money :)) dar sa te bucuri de cumparaturile tale

    RăspundețiȘtergere