Produse favorite în 2013

decembrie 25, 2013

În aprilie 2013 mi-am făcut acest bloguleţ de care mă simt legată pentru mult timp de acum înainte şi care a devenit una dintre principalele mele pasiuni. Am încercat multe produse noi anul acesta şi trebuie să recunosc că a fost anul în care m-a preocupat cel mai mult îngrijirea şi înfrumuseţarea tenului şi a corpului meu.
Am învăţat multe despre o îngrijire adecvată a tenului şi sper ca în 2014 să-mi întregesc mini-colecţia mea de produse destinate lui, care este înca în formare, şi să îmi impun un ritual strict de îngrijire dedicat tenului meu.
În 2013 am descoperit câteva produse care mi-au plăcut şi carora le-am rămas fidelă pe tot parcursul anului. 
Acestea sunt produsele care mi-au făcut viaţa mai frumoasă în 2013:

Fondul de ten Rimmel London Match Perfection
Autobronzatul Alverde♥
Şampoanele Nivea 
Anti-perspirantul Nivea Stress Protect
Kit-ul pentru sprâncene Essence
Tratamentul pentru păr Advance Techniques de la Avon

Spre sfârşitul anului au vrut să se înscrie pe lista de preferate şi să-şi menţină statutul următoarele produse:
Whipped Creme de la Max Factor
Crema pentru ten mixt de la Cosmetic Plant care miroase superb, demenţial, extraordinar şi care se potriveşte foarte bine tenului meu♥ 
Deodorantul şi gelul de duş de la Bourjois
Şamponul uscat Balea
Produsele din a doua parte a postării se anunţă a fi favoritele mele în urmatoarea perioadă împreună cu favoritele lui 2013, fiindcă în momentul de faţă sunt mulţumită de ele şi nu cred că îmi voi schimba atitudinea faţă de ele sau ele faţă de mine foarte curând ;)).

Normal că favoritele mele sunteţi şi voi, cele care îmi urmăriţi blogul şi îmi comentaţi postările şi vă mulţumesc mult pentru asta. Cred că dacă voi nu vă făceaţi simţită prezenţa aici nu eram atât de determinată să postez cât mai des pe blog, mai ales în perioadele de stres de la şcoală de pe parcursul anului. 
Mulţumesc Ani pentru tot sprijinul acordat de-a lungul anului şi sper ca în 2014 să fii şi mai mândră de "copilul blogului BeautyBarometer" :D.

Vă mulţumesc şi vă aştept în continuare pe blogul meu unde aş vrea să-mi spuneţi dacă vă interesează să vă vorbesc de un produs anume dintre cele prezentate pe scurt pe blog şi pe pagina mea de Facebook.
V-am pupat! :*

16 comentarii

  1. Super favorite ai avut.. SI eu am facut o postare de genul: http://culore.blogspot.ro/2013/12/top-10-favorite-in-2013.html


    Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. Fondul de tn Rimmel London este si preferatul meu anul acesta. Sa vedem si la anul:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pot apela oricand la el cu incredere;)), dar cine stie ce mai descopar in 2014:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Autobronzantul de la Alverde e în plan pentru primăvara lui 2014 ♥.
    Să te bucuri numai de împliniri şi în anul ce stă să înceapă în curând ♥.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu zic ca o sa-ti placa tare mult. Ofera un bronz foarte frumos pielii si cred ca te vei indragosti de el.
    Multumesc mult! Iti doresc toate cele bune si te astept si la anul sa-mi citesti postarile. :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Untul de corp de la Cien și tratamentul pentru păr de la Avon le am pe listă. :D Kit-ul pentru sprâncene Essence și fondul de ten Max Factor sunt și preferatele mele, cel puțin pentru cel din urmă mi-am declarat iubirea față de el peste tot. :D

    Ți-am lăsat pe blog o invitație la un concurs: http://beauty-corner-for-women.blogspot.ro/2013/12/somnul-de-frumusete.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Merci pentru invitatie, sper sa si particip la concurs:D
    Merita sa le dai o sansa mai ales ca nu sunt scumpe si deja toata lumea le lauda:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place si mie tare mult untul de corp I love.. <3 are un miros demential si ofera hidratare pielii.
    Tratamentul pentru par de la Avon cu ulei de argan il folosesc de aprox. o luna si sunt foarte,foarte multumita de el. Face o treaba super buna, iar parului meu mofturos ii place mult!:D
    Pe lista mea de cumparaturi se afla gelul de dus si deodorantul Bourjois Paris pe care, sper, sa le achizitionez cat de curand! :)
    pupici draga mea

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur ca iti plac si tie unele produse care sunt si preferatele mele!
    Chiar astazi am pregatit postarile cu recenziile deodorantului si gelului de dus si iti zic ca nu am avut de spus decat lucruri bune. Merita sa le dai o sansa, si eu am tot amanat sa le incerc si acum mi-as face o colectie de geluri de dus si deodorante Bourjois, atat de mult imi plac.
    Te pup si iti multumesc pentru vizita si comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu drag. :*
    Sigur o să le achiziționez foarte curând, sunt pe lista „le vreau de mult, se găsesc la tot pasul, sunt și ieftine, dar le tot amân fără motiv”. Ulei de păr de la Avon am mai încercat, dar pe celălalt, cu capacul verde... și chiar mi s-a părut bun, dar văd că mai multă lume îl laudă pe ăsta, așa că trebuie încercat și el. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu am auzit ca cel cu capacul verde e mai bun decat asta dar de-abia acum e pe terminate si inca nu stiu pe care o sa mi-l iau:)
    Te pup si te mai astept pe blogul meu!:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Draga Lorena, da, vei fi mereu copilul meu din blogosfera si sper ca in 2014 sa ne si vedem!! te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu vreau sa ne vedem :D. O sa fie foarte frumos si interesant pentru mine sa vorbesc cu o bloggerita pe care o admir. Deja am emotii, hihi :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Kit-ul pentru sprancene si tratamentul de par de la Avon fac parte si din preferatele mele.Ma tenteaza tare de tot lotiunea autobronzanta Alverde,sigur anul acesta pun mana pe ea. :D

    RăspundețiȘtergere