♥ Prima experienta cu produsele ELF ♥

decembrie 14, 2013

Cred ca multe dintre voi cunoasteti sau ati folosit produsele Elf, care pe langa faptul ca sunt de calitate si apreciate de pasionatele de machiaj, nu au scopul de a ne face bugetul sa sufere, avand preturi accesibile pentru toate doritoarele de frumos.
Ei bine, cu toate ca sediul ELF se afla in Arad, nu am incercat pana acum produsele lor si rau am facut.
Miercuri am participat la o sedinta de machiaj la sediul Elf, unde am fost primita de niste domnisoare foarte dragute, pe care ma bucur ca le-am intalnit si care au reusit sa faca din prima mea experienta cu produsele lor, una foarte placuta, in care am discutat si am aflat despre produse pe care la alte firme de cosmetice nu le-am intalnit sau cel putin nu stiam ca exista - creionul pentru indepartarea machiajului.



Am fost machiata de Roxi Onea, pe care o gasiti AICI, care a fost foarte draguta si mi-a raspuns tuturor intrebarilor despre produsele pe care le-a folosit pentru realizarea machiajului meu (sper ca nu am fost prea stresanta:D) si care s-a bucurat sa afle ca si eu sunt foarte pasionata de machiaj si ca am un mic blogulet de beauty pe care, in comparatie cu ea, nu prea am avut curaj sa postez machiaje, dar nu e timpul pierdut, nu?
Roxy mi-a facut un machiaj in culori alese de mine (auriu si maro) pe care l-am apreciat indelung in oglinda, dupa ce am ajuns acasa, si care m-a facut sa-mi doresc sa invat mai multe despre machiaj pe viitor, poate chiar sa ma inscriu la un curs de make-up.




Am purtat pentru prima data gene false si pot sa spun ca m-am obisnuit repede cu ele si cu efectul special pe care l-au oferit machiajului.

La plecare am primit si un cadou, de care sunt tare incantata, si pe langa asta am castigat si un curs de Auto Make-up gratuit la Atelierul El,f si am primit si niste vouchere cu care beneficiez de 30% reducere la toate produsele e.l.f ♥



Am primit cadou o paleta cu 48 de farduri, mult iubitul primer pentru pleoape, un ruj si o pensula pentru aplicarea fardului de pleoape. Deja am supus paletuta de farduri la incercari si este vizibila diferenta dintre nuanta fardului aplicata direct pe pleoapa si fardul aplicat peste primer. Chiar intensifica nuanta fardului si il mentine intact pentru multe ore.
*Fardul nu se strange in pliu, lucru de care sunt foarte incantata, mai ales pentru ca am pleoapele cazute si m-am obisnuit ca fardul sa se adune in pliu la scurt timp dupa aplicare.
Cred ca va urma si un review al primer-ului, si poate ma incumet si la un machiaj cu primele mele produse Elf. :) 

De-abia astept sa revin la sediul ELF, deoarece am deja in plan sa folosesc voucherele primite si sa-mi iau cateva produse pe care Roxi le-a folosit pentru machiajul meu, de care am ramas placut impresionata ♥
Are rost sa mai spun ca m-am simtit atat de bine si increzatoare purtand acest machiaj si ca seara mai ca nu voiam sa ma demachiez? :))
Merci, Roxi, pentru machiajul frumos si sper sa invat si eu sa ma machiez astfel cat de curand :).
O sa revin cu drag la sediul Elf deoarece deja mi-am facut un wish list cu cateva produse pe care vreau neaparat sa le incerc.
Multumesc inca o data, ELF, pentru machiaj si pentru cadoul primit de la voi!

Ati incercat produsele e.l.f.?
Ce produse e.l.f folositi si imi recomandati?

25 comentarii

  1. Să te bucuri de produsele primite și de curs ! ^_^
    Este avantajos să locuiești în orașe mari și chiar tu ne arăți un beneficiu dintre multele existente.
    Nu am încercat până acum produsele elf, dar nu le-aș zice nu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. wow, foarte frumos! iti sta bine cu machiajul si...ai mai crescut :). Sa faci un articol si cu un make-up facut cu ce ai primit...si cu ce va urma sa soseasca de la mine curand :).

    RăspundețiȘtergere
  3. daaa:X
    Mersiii, poate ca tunsoarea ma maturizeaza sau chiar am crescut;)):D
    Da o sa fac si sper sa iasa dragut:D
    Hmmm..de-abia astept sa vina Mosul BeautyBarometer:D
    Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos, Larisa!
    Asa e, eu de-abia acum am inceput sa profit de acest lucru:).
    Pentru mine e prima data cand le folosesc si pentru pretul pe care il au sunt chiar foarte multumita de ele.

    RăspundețiȘtergere
  5. am incercat mai de mult, nu am fost incantata de luciul de buze, 2 modele aveam foarte lipicioase...

    RăspundețiȘtergere
  6. se poate, nici mie nu-mi plac luciurile de buze foarte lipicioase, in schimb rujul pe care l-am primit eu imi place mult, are o consistenta cremoasa si hidrateaza foarte bine buzele.

    RăspundețiȘtergere
  7. dragt <3 folosesc si eu primerul de foarte mult timp si sunt incantata de e!
    Ce nuanta este rujul ? pare a fi charming sau classy :)
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa te bucuri de produsele primite,si abia astept sa vad ce iese din manutza ta! ;)
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. De acum inainte asteptam cat mai multe make pictures.SI mie imi plac mult produsele Elf..

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu siguranta vor urma :)
    Ma bucur ca iti plac.

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunată experienţă, mă bucur că ai avut şansa de-a te bucura din plin de ea ♥.
    Şi eu am multe produse de la ei în kit-ul meu de machiaj, iar la unele dintre ele am chiar şi dubluri, atât de mult îmi plac ♥.

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu ma bucur mult ca am avut ocazia sa intalnesc niste persoane minunate si ca am incercat pentru prima data produsele Elf:)
    Eu abia acum incep sa ma bucur de produsele lor, nu stiu de ce nu le-am dat o sansa pana acum insa se pare ca vom avea o relatie de durata;)).
    Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumos machiajul, îți stă foarte bine. :*

    RăspundețiȘtergere
  14. :D il am si eu <3 e foarte frumoasa nuanta :D :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Am si eu cateva produse Elf: primer-ul mi se pare foarte bun, si e produsul meu favorit de la ei la care nu voi renunta niciodata, blush-urile la fel- eu am nuanta flushed si e super (poate fi folosit ziua pt o stralucire naturala, dar si seara), batonul 3 in 1 pe care il folosesc ca baza de fard pentru accentuarea culorilor, imi place si tusul lor, am multe pensule de la ei ( cea de blending o recomand), in schimb sunt cam dezamagita de fdt mineral. Rujurile am inteles ca sunt bune si vreau sa le incerc si cateva produse din gama professional. Pupici <3
    http://atelieruldefrumusete.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  16. Nina, multumesc pentru comentariu:) Chiar la inceputul lui ianuarie o sa postez review-ul rujului primit de la ei:).
    Blush-urile sunt preferatele tuturor;))♥
    Am auzit ca e bun tusul de la ei si chiar am nevoie de unul nou:)
    Xoxo

    RăspundețiȘtergere
  17. Superb machiajul! Te prinde de minune. Trebuie sa recunosc ca nu detin niciun produs elf, dar sper sa se schimbe asta pe viitor. :D Frumoasa experienta ta!

    RăspundețiȘtergere
  18. Mersi :* Nu-i tarziu nici la anul sa le incerci. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. Lore, ma bucura enorm cuvintele tale. Te asteptam la curs sa dezbatem mai multe pe tema machiajului. Iti multimim mult pentru postarea ta frumoasa. Pupici :* An nou fericit!

    RăspundețiȘtergere
  20. Merci pentru comentariu Roxi:*:*
    De-abia astept sa vin, sigur am multe de invatat de la tine.
    Te pup, An Nou plin de impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  21. Waw.. ce eveniment frumos. Super ti-a stat machiata asa !! Pacat ca nu au sediul in Craiova :(
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  22. Da, a fost super si luna asta merg din nou la un curs de machiaj:D
    O sa fac un articol si despre asta:)

    RăspundețiȘtergere