O primă impresie despre CC Cream de la Elmiplant

decembrie 25, 2013

Bună, fetelor!

În pachetul primit de la Ana am găsit şi o mostră de CC Cream de la Elmiplant pe care l-am testat deja şi în acest articol vreau să vă prezint primele impresii despre el.


Promite:
- uniformizarea tenului
- acoperirea imperfectiunilor
- iluminarea tenului
- hidratare
- formula lejera care patrunde rapid in piele
- SPF 20


CC Cream skin Moisture de la Elmiplant se găseşte în 2 nuanţe: Deschis şi Mediu.

Experienta mea cu CC cream:
Eu îl am în nuanţa Deschis, care mi se potriveşte perfect şi cred că cel Mediu ar fi prea închis pentru mine şi pentru tenurile care nu sunt chiar albe. Eu aş zice că nuanţa Deschis ar trebui să se numească Mediu şi nuanţa Mediu ar fi varianta pentru tenurile puţin mai închise la culoare.
În primul rând, îmi place textura cremoasă, care poate fi întinsă cu uşurinţă pe ten şi care se adaptează imediat nuanţei tenului.

Îmi place şi mirosul produsului, chiar dacă pentru unele poate părea deranjant, mie mi se pare chiar plăcut şi nu mă deranjează faptul că persistă pentru câteva ore, timp în care tenul meu se simte proaspăt şi "parfumat".
Acoperirea pe care mi-o oferă este chiar bunicică. După ce l-am aplicat pe ten, l-am reaplicat pe zonele cu roşeaţă şi pete, şi mi-a oferit o acoperire de 90% a acestor zone, fără ca tenul să devină încărcat şi să se observe că am aplicat o cantitate suplimentară de produs. Este un produs buildable cu ajutorul căruia putem obţine o acoperire bună şi un ten natural, chiar dacă aplicăm mai multe straturi.

După aplicare tenul meu se simte hidratat si catifelat şi are un aspect satinat.
Îmi place faptul că nu se observă că am ceva pe ten atunci când îl port.
Oferă o foarte bună hidratare tenului chiar şi fără cremă hidratantă aplicată înaintea sa.
Nu mi-a scos în evidenţă zonele uscate ale feţei, ci le-a hidratat îndeajuns încât tenul meu nu mai prezintă nicio cojiţă după ce am aplicat acest CC cream.

Îl consider mai potrivit tenurilor normale sau uscate deoarece după 2-3 ore, pe tenul meu mixt, sebumul era deja foarte vizibil şi necesita retuşarea zonelor lucioase.
ÎI acord încă un minus, deoarece, în contact cu ochii, mi-a provocat o usturime foarte deranjantă care mi-a inroşit ochii şi m-a facut să lăcrimez. Aveţi grijă când aplicaţi acest produs, evitaţi zona ochilor!

După testarea acestei mostre m-ar tenta să-mi achiziţionez şi eu CC cream-ul datorită preţului modic pe care îl are - aprox.15 lei dar şi pentru că mi-a placut cum se comportă pe ten.
Cred că îl voi lua când tenul meu va mai scăpa de micile coşuleţe şi pete şi voi avea nevoie de o cremă ca şi aceasta, care să-mi hidrateze foarte bine tenul şi să-i ofere o nuanţă naturală.
Eu zic că merită încercat mai ales pentru cele care au un ten curat şi işi doresc un produs lejer, care să le ofere un ten frumos cu aspect îngrjit.

Are FPS 20, nu conţine parabeni sau parafina. Este testat dermatologic.


P.S: Îl găsiţi şi pe 1001cosmetice AICI


Voi aţi folosit acest produs?
Ce părere v-aţi format despre el?
Kisses!
Lorena.

13 comentarii

  1. hmm, la acest capitol este la fel ca orice alt fond de ten/bb cream/cc cream. In contact cu telefonul raman putine urme pe ecran dar intr-o cantitate infima.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am un CC de la Max Factor si sunt incantata.

    Cred ca nu e corect sa zici ,,CC Cream", caci CC inseamna deja correcting cream.. E ca si cum ai zic ,, correcting cream cream". Cred ca ai prins ideea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Colour correcting cream, color control cream.. M-am zapacit. http://www.maxfactor.com.au/make-up-products/face/foundation/max-factor-colour-correcting-cream/


    Ideea e ca arata bine si tu esti o draguta! O mie de pupici !:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehe, cu atatea prescurtari e si normal :)):P
    Mersi mult! te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am avut ocazia să încerc un CC cream, nici măcar un BB cream, dar le am în plan pentru anul viitor :-)
    Acesta chiar mă încântă, cu atât mai mult că nu am un ten problematic şi l-aş mai putea alterna cu fondul de ten. Mulţumim pentru review! ♥

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar m-a impresionat :). Mi-a ajuns pentru 2 aplicari aceasta mostra si azi am observat ca blush-ul adera foarte bine peste cc cream si arata foarte natural.
    Cu drag!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie mi-a placut review-ul ei, e foarte convingator si intr-adevar merita cumparat cc cream-ul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Folosesc si eu acest BB Cream, tot in nuanta "deschis". Imi place foarte foarte,foarte mult, o sa-l recumpar cand mi se termina. Mi se potriveste nuanta SI hidrateaza frumos tenul. Are un pret accesibil. Este perfect!
    Il recomand oricui are un ten mixt si are nevoie de hidratare si o usoara uniformizare a nuantei naturale a tenului!
    Il folosesc si in amestec cu un fdt Revlon pe care-l am intr-o nuanta mai deschisa decat ce imi trebuie. Se impaca foarte bine si cu fdt. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Inca nu am inceratcat CC cream de la Elmiplant, insa am acum una de la Avon de care sunt multumita pe deplin. Dupa ce o voi termina pe a mea, cu siguranta imi voi cumpara si eu una Elmiplant, date fiind parerile tale bune la adresa ei.
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere