Favoritele lunii noiembrie

decembrie 07, 2013

Luna noiembrie a fost foarte aglomerata pentru mine: teste aproape zilnic, pregatiri pentru tezele care urmeaza si cat mai putin timp liber pentru mine si blog :|. Cu toate astea nu am vrut sa ma dati disparuta de pe blog, asa ca atunci cand am putut beneficia de un moment de relaxare am ales sa scriu cateva articole pe blog, pe care daca nu le-ati citit inca, va invit sa o faceti, sau sa urmaresc cate un episod din actualul meu serial preferat "Desperate Housewives" ♥
Va dati seama ca datorita programului incarcat, timp de un machiaj complex nu prea am avut, mai ales dimineata cand imi statea gandul doar la testele pe care urmeaza sa le dau in ziua respectiva, si nu la blush-ul pe care n-am mai apucat sa-l aplic sau la fardul inexistent de pe pleoape. :))
Totusi, am folosit zilnic cateva produse cu care stiam sigur ca nu voi da gres, care m-au ajutat sa obtin un aspect ingrijit intr-un timp foarte scurt (maxim 25 min.).


Din categoria produse de machiaj am folosit:
1. Fondul de ten Rimmel Match Perfection  - review AICI.
 Sunt la a doua sticluta si imi place tare mult. L-am cumparat din Cora la doar 20 de lei, fara sa-l mai incerc sau sa stau pe ganduri. 
Nu pot sa ma abtin si trebuie sa spun (din nou) ca imi place extrem de mult mirosul sau, gradul mediu de acoperire si "puterea" lui de a transforma un ten obosit intr-unul cu un aspect sanatos si natural.
Nuanta 200 Soft Beige se adapteaza perfect tenului meu iar mie imi ofera o stare de bine cand il port.
I loveee it!

2. Kit-ul pentru sprancene de la Essence

 L-am folosit zilnic, se poate observa asta si din poza;)). Imi place mult si nu o sa renunt la el in urmatoarea perioada:).

3. Corector stick Avon Color Trend

Il folosesc pentru acoperirea petelor rosii de pe fata si cateodata imi conturez sprancenele cu el, cand imi doresc un aspect mai "sofisticat". :)
Mai am putin din el, sper sa-l mai gasesc prin cataloagele de la Avon.

4. Volume Build Mascara de la Oriflame

Am eliminat excesul de produs de pe periuta rimelului si asa am reusit sa obtin niste gene cu un aspect natural de care m-am bucurat zilnic luna trecuta. 

Produsele de ingrjire favorite au fost si sunt in continuare:
1. Crema hidratanta pentru ten mixt de la Oxyance

O folosesc atat dimineata inainte de aplicarea fondului de ten cat si seara dupa demachiere si ne intelegem foarte bine. Reuseste sa faca fata tenului meu mixt, adica sa il hidrateze fara sa lase in urma acea pelicula grasa de care "fug" tot timpul.


2. Balsamul de buze Alverde

Mi-a fost indispensabil luna trecuta, reusind sa-mi hidrateze intr-un mod acceptabil buzele dupa ce vantul si frigul mi le-a uscat si le-a facut sa crape.
Mai am foarte putin din el, iar dupa ce-l termin vreau sa-l incerc pe cel de la Himalaya Herbals.

3. Anti-perspirantul Nivea Stress Protect e de nelipsit din rutina mea zilnica de ingrijire.   
Simt ca imi ofera protectia necesara pe durata zilei iar asta m-a determinat sa il recumpar.
Daca vara spre sfarsitul zilei incepea sa-si piarda din efect, acum se comporta exemplar si il folosesc cu incredere. I-am facut review AICI.

4. Apa termala Oxyance - review AICI
5. Apa termala Vichy - review in curand

Luna trecuta am folosit in mod aleatoriu aceste 2 ape termale pentru calmarea iritatiilor produse in urma pensatului dar si pentru a preveni iritatiile dupa epilare.

6. Sampon Nivea Diamond Gloss  - review AICI

Se afla vreun produs si printre preferatele voastre?
Sunt curioasa care a fost produsul de nelipsit din rutina voastra luna trecuta:).
Kisses!

7 comentarii

  1. primele 3 produse prezentate sunt si preferatele mele!
    ador fondul de ten, de cand l-am incercat m-a cucerit:)
    trusa la fel, am luat-o acum o saptamana si o folosesc zilnic :D
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Folosesc fondul de ten Rimmel London si fara el nu stiu ce m-as face..e cu adevarat bun si pretul lui nu e atat de mare! Corectoru folosesc de la Ladys si oot sa zic ca face o treaba buna, alaturi de cateva alte creme de-ale mele. Am si eu kit pt sprancene de la Avon, eu sunt reprezentant, si e foarte bun! Intr-o parte este ceara care se aplica prima iar apoi culoarea care se aplica a doua; face o treaba super si nu costa decat 20 lei, la reducere.
    Sunt curioasa cati ani ai, am vazut ca dai teste si tez..prin liceu?:)
    Te pup,
    Paula

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu prea am folosit multe produse de la Avon dar multe din cele pe care le-am incercat mi-au placut:). Am incercat un fard de obraz de care m-am indragostit:x
    Am 17 ani si sunt in clasa a XI-a si e o perioada foarte stresanta pentru mine;)):D.
    Pupici si merci pentru comentariu! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Am fondul de ten Rimmel Match Perfection, de care sunt foarte mulţumită. Mă bucur să-l găsesc şi printre preferatele tale :-)
    Intenţionez să-mi iau şi apa termală de la Vichy :-)
    Te pup, o duminică frumoasă şi mult succes la teze :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place tare mult si parca n-as mai incerca si altceva ;)).
    Apa termala de la Vichy e foarte buna, calmeaza imediat zonele iritate:).
    Multumesc la fel, de-abia astept sa se termine perioada aceasta aglomerata :D.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. La fel am facut si eu la inceput:)). Nu stiam sa-l aplic cum trebuie si nu arata chiar estetic:)), dar dupa ce am urmarit cateva tutoriale pentru fardarea sprancenelor am inceput sa-l folosesc zilnic si sa nu mai pot sa renunt nici macar o zi la el :):*.

    RăspundețiȘtergere