Colecții noi, de primăvară, la miniPRIX

martie 19, 2015

De fiecare dată când intru pe miniprix.ro sunt uimită de viteza cu care apar noutăți în materie de îmbrăcăminte și încălțăminte, iar azi am observat că au adus câteva colecții noi, așa ca să întâmpinăm primăvara cum se cuvine, adică cu niște rochii, sandale, balerini noi etc. Dintre rochițele nou-apărute pe site mi s-au părut interesante acestea 3, primele 2 având un model floral, iar cea din urmă, imprimeu pastel, potrivite pentru o domnișoară tânără cu o siluetă de invidiat și care abia aștepta venirea primăverii. :)


Și această cămașă office este foarte drăguță, deja mă și imaginez asortând-o cu un colier supradimensionat care să-i dea culoare.



Și pentru că urmează să fac pozele pentru clasa a XII-a, am găsit câteva rochii care s-ar încadra  în preferințele mele la niște prețuri foarte mici:


Voi ați profitat de noutățile miniprix?
Kisses!

0 comentarii