LOTD: It's sunny out there!

martie 24, 2015


Astăzi am realizat un machiaj pentru un concurs de pe Beauty Barometer, am folosit câteva produse foarte noi pentru mine și am revenit cu primele impresii, că știu că vă interesează... în special despre CC cream-ul din gama cu zmeură de la Gerovital Happiness, nu?



CC cream-ul cu zmeură Gerovital Happiness e vedeta machiajului, acoperă foarte bine, e un produs cu o textură foarte ușoară și potrivită pentru adolescente, exact ce aveam nevoie! Nu mi-a creat senzația de ten încărcat cum am pățit cu câteva fonduri de ten, ci mi-a hidratat intensiv tenul, uniformizând-l și acoperindu-i în mare parte imperfecțiunile! Oh, how I love it!

Fiindcă acord atenție îngrijirii tenului, nu puteam să încep machiajul fără a-mi curăța tenul înainte, și pentru asta am folosit micelara Ivatherm, care miroase plăcut și curăță foarte bine pielea. Să vedem dacă face la fel și cu machiajul ochilor!


Noua cremă de la Elmiplant, din gama Skinnergy, destinată hidratării tenului normal/mixt a fost o altă descoperire pentru mine, iar ce m-a uimit la ea a fost faptul că, odată aplicată pe ten, este absorbită în totalitate și nu lasă nicio urmă lipicioasă sau lucioasă la suprafața pielii. Dispare în straturile pielii, lăsând-o fină și hidratată, și pe lângă și cu protecție împotriva radiațiilor, având SPF 15. Cred că ne vom înțelege de minune!

Acestea sunt produsele folosite + bronzer-ul de la Sephora pe care am uitat să-l pozez:

Sper că v-a plăcut machiajul meu de zi, foarte simplu dar care îmi schimbă total înfățișarea, iar fundalul îl ignorați voi... nu eram pregătită de o ședință foto în adevăratul sens al cuvântului! :))
Kisses!

0 comentarii