Finish 7 by Spring - UPDATE

martie 20, 2015

Știți că m-am băgat, acum vreo 2 luni, într-un proiect de consumat produse cosmetice care avea deadline în 20 martie, nu? Păi iată-mă la datorie, cu ce am/n-am consumat și impresiile lăsate de primul meu astfel de proiect. Știu, e Finish 7 by Spring, în poză sunt doar 6, dar Lasting Finish-ul l-am dat cadou rapid, nu ne-am putut înțelege... Vezi formula completă aici.

Deci... să vedem consumatele:


Așadar, am consumat și mi-au plăcut: cremă cu retinol  de la Gerovital, spuma de curățare de la Balea, la care spre sfârșite a început să mă deranjeze mirosul prea puternic, apa de trandafiri, care mi-a plăcut mult, și fondul de ten Rimmel Wake Me Up, pe care n-o să-l recumpăr. Da, din 7 am consumat 4, aș putea spune că proiectul a fost fail... :))

Și acum produsele pe care m-am forțat să le folosesc și să le consum, dar nu am reușit, pur și simplu n-am putut să le mai folosesc după o perioadă. La fonduri de ten mi-a fost cel mai greu, căci am primit o grămadă de noutăți în ultimul timp și cum cu fondul de ten de la L'Oreal aveam o relație din ce în ce mai rea, am încetat să-l mai folosesc după ce am consumat mai mult de jumătate.
Apa de melisa am folosit-o tot până la jumătate, iar acum o arunc, căci a expirat nefiind folosită. Chiar dacă oferă o senzație de prospețime și răcorește fața, lasă un miros care nu-mi place deloc și oricât m-am străduit, n-am putut s-o consum.


A fost o încercare foarte grea pentru mine, să consum 3 fonduri de ten în 2 luni... și eu care credeam că le dau gata! :D
Unul l-am făcut cadou, unul singur am consumat în totalitate, iar cel de mai sus mai mult de jumătate și acum mă despart de el, că tot n-am reușit să-l consum cu ocazia acestui proiect. :D E clar, dacă am să mă mai implic în așa ceva, nu mai pun fonduri de ten la bătaie, never! :D

Kisses!

0 comentarii