Dior Beauty Journey by Douglas

martie 05, 2015


Ieri am participat alături de alte câteva bloggerițe la Dior Beauty Journey by Douglas, în Iullius Mall Timișoara, un eveniment în care am fost răsfățate de specialiștii Dior și Douglas, iar experiența a fost una de neuitat. A fost primul meu eveniment în calitate de beauty blogger, pe lângă întâlnirile cu bloggerițele din Timișoara, și chiar nu mă așteptam să iasă totul atât de bine.

În cadrul ședinței de diagnoză a tenului am fost "diagnosticata" cu un ten normal cu tendințe de îngrășare, lucru pe care îl știam, dar și cu o piele mai puțin elastică și destul de deshidratată pe corp. Am primit sfaturi, recomandări, iar de acum voi fi atentă să folosesc neapărat cremă cu SPF și o cremă de față cu elastină.
Fetele mi-au spus că se observă că folosesc creme intens hidratante, însă am cam neglijat pielea corpului, lucru adevărat.

Primul pas de răsfăț a fost îngrijirea feței și aici trebuie să menționez Eau Micellaire de la Dior, care mi-a curățat foarte bine tenul și a lăsat în urmă o senzație foarte plăcută de energizare și prospețime.


Produsul vedetă al expediției Dior a fost DiorSkin Nude Air, un fond de ten ser, care intră extrem de repede în piele și se face una cu ea. Serul fond de ten are o textură foarte plăcută, ca de ulei fin, iar odată aplicat pe piele devine insesizabil, lăsând-o să respire și fără a crea efect de mască. Oferă o senzație plăcută în momentul aplicării, care se menține multe ore, iar ce mi-a plăcut a fost faptul că după aplicare îmi simțeam tenul foarte hidratat, fără să îl simt greoi sau că aș avea ceva pe față. A fost foarte plăcut să-l descopăr, mi se pare potrivit pentru fetele care nu se confruntă cu mari imperfecțiuni la nivelul tenului.


 Universul Dior



Am avut parte și de ședințe de manichiură, unde am fost uimită să văd că și unghiile mele ultrascurte pot arăta bine/decent, și unde, la fel ca la îngrijirea tenului și la machiaj, am primit multe sfaturi și am avut o conversație foarte plăcută și relaxată cu domnișoara manichiuristă.


A fost o experiență foarte plăcută, m-am simțit cu adevărat în "elementul meu", fetele au fost foarte amabile, chiar m-am simțit răsfățată, iar la plecare am primit și prima mea poză în calitate de mică beauty blogger, care va sta la loc de cinste pe birou. :)

Mulțumesc, fetelor! ♥

Pentru clienții Douglas evenimentul Dior Beauty Journey by Douglas se desfășoară în perioada 5-8 martie.



Kisses!

0 comentarii