Lapte parfumat pentru corp cu parfum de cacao şi zmeură Yves Rocher

ianuarie 01, 2014

"Acest lapte parfumat pentru corp învăluie corpul într-un parfum delicios de cacao şi zmeură. Onctuos, bogat şi hidratant, acesta lasă pielea parfumată şi catifelată." - este descrierea produsului de pe spatele flaconului care redă exact realitatea şi efectele acestui produs perfect pentru anotimpul rece.
Laptele de corp cu parfum de cacao şi zmeură face parte din colecţia Cacao lansată de Yves Rocher în acest an.

Remarcându-se întâi prin design-ul atrăgător al ambalajului său, iar apoi prin mirosul delicios de cacao şi zmeură, acest lapte de corp reuşeşte să transforme fiecare aplicare într-un adevărat moment de relaxare pentru mine şi bucurie pentru simţurile mele olfactive (şi a celor din jurul meu, desigur).

Textura densă reuşeşte să ofere corpului meu hidratarea de care are nevoie fără a lăsa acea peliculă grasă şi lipicioasă la suprafaţa pielii.
"Secretul formulei : ulei vegetal (colza), apă de albăstrele cu proprietăți de catifelare, apă de boabe de Cacao, extract de zmeură provenită din agricultura biologică."

În urma aplicării pielea este hidratată şi frumos parfumată, observându-se la suprafaţa ei câteva particule strălucitoare pe care le admir de fiecare dată.

Mirosul absolut adorabil şi delicios de zmeură este cel care predomină şi cel care persistă pe piele pentru câteva ore, creând în jur o atmosferă de sărbătoare (olfactivă) pentru mine şi familia mea.
Cred că aş putea sta minute în şir adulmecând aroma laptelui de corp, care îmi va înfrumuseţa zilele şi serile de iarnă mohorâte în care prefer să stau în casă şi să-mi răsfăţ corpul cu produse parfumate ca şi acesta.

Flaconul conţine 300 ml de produs, suficienţi pentru o lungă perioadă de timp deoarece a little goes a long way (o cantitate mică de produs acoperă o suprafaţă măricică din corp).
Costă doar 25 lei, preţ care mi se pare chiar decent raportat la calitatea şi cantitatea care mi se oferă.

Vă recomand cu drag laptele de corp cu aromă de cacao şi zmeură de la Yves Rocher şi sunt convinsă că vă va încânta simţurile.

Sper să nu vă speriaţi de laudele de mai sus dar m-am îndrăgostit de acest lapte de corp şi din partea mea primeşte toate laudele.

Aţi încercat vreun produs din colecţia cu cacao? V-ar tenta?
Kisses!

15 comentarii

  1. Am vrut sa-mi iau o crema de maini din gama asta,dar nu sunt prea constanta cu aplicarea ei..Asa ca am renuntat.Ma tenteaza gelul de dus,dar am destule acum,sper sa ma abtin de data asta :D
    La multi ani,Lore!Sa ai un 2014 plin de bucurii si satisfactii!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu prea le folosesc zilnic dar si cand imi aduc aminte de crema de corp o folosesc de vreo 3 ori pe zi la cat imi place aroma :)):D
    Multumesc la fel! An Nou fericit, draguta!
    Pupici!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. cacao si zmeura,pff, deja pot sa simt mirosul!!:X
    cred ca e un produs care-si merita cu siguranta banii:)
    iti doresc un an ca in povesti!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. E dementiaaal!:x Merita, merita!
    La fel draga mea! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci ♥♥♥!
    Nici nu vreau să îmi imaginez cum miroase!
    Îmi face poftă de cumpărături. :))
    Să îl folosești sănătoasă!
    Te pup! :*
    Și nu uita că blogul meu e deschis oricând pentru vizita ta! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai bine nu iti imagina:))). Iti vine sa-l mananci la ce bine miroase♥ :X
    Merci mult:*
    Succes cu blogul si sper ca 2014 sa-ti aduca numai impliniri pe toate planurile!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Și eu te pup! ;* An nou fericit, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  8. nu am incercat laptele de corp, insa am crema de maini din aceeasi gama si ador mirosul ei.sa il folosesti cu placere!:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca miroase la fel de bine ca si laptele de corp♥ Eu am observat ca are un miros atat de puternic incat reuseste sa acopere mirosul unui parfum;)). Multumesc, la fel Paula!:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am balsamul de buze din cealalta gama, cu portocale. Genial mioase <3

    RăspundețiȘtergere
  11. Hmmm, trebuie sa-mi iau si eu unul ca mi s-a terminat doar ca nu stiu pe nimeni care sa puna comenzi la YR:D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere