Curatenie de primavara #2

aprilie 10, 2015

Pentru că primul articol de acest gen a adunat doar câteva produse pe care nu le mai folosesc și pe care am hotarât, în sfârșit să le arunc, am ajuns să fac o selecție și mai amănunțită, deci nu doar o curățenie de suprafață, și am mai adunat câteva produse de-un articol cu produsele de care mă despart, fie că nu ne-am înțeles, fie că am uitat complet de ele și au ajuns să expire.


Parfumurile nu se aruncă, se dau mai departe, cuiva apropiat, normal! Koppa Kabana de la Lady's este mult prea fresh și puternic pentru mine, iar mama era cea care întindea mâna după el. Pe celălalt parfum, Mon Amour, l-am primit de foarte mulți ani, mi-a plăcut când eram mică, dar deja am alte pretenții de la un parfum.

Cu produsele pentru păr am o problemă! Folosesc doar produsele bazice, de care am strict nevoie, iar pe restul le uit complet și normal că ajung să expire. Este și cazul bifazicului reparator și al keratinei lichide de la Anian. Le-am folosit cât să-mi fac o părere și să îmi pot da cu părerea despre ele, iar apoi nu mi-au mai făcut cu ochiul. Eu n-am obținut rezultate miraculoase (dar nici nu au fost produse rele), poate că și de asta am ajuns să le ignor atât de mult timp, iar acum e timpul să ne luăm la revedere!

Loțiunea calmantă de la Pellamar nu m-a încântat, nu cred că a ajuns să expire, dar sunt sigură că nu o s-o mai folosesc, și am aerisit spațiul pe care îl ocupa.


Rar se întâmplă să-mi placă produsele Cien, iar această cremă de corp a întrecut cu mult data expirării. Nu a fost o cremă rea, dar am avut mici rețineri în privința ei, nici mirosul nu era extraordinar, așa că am ocolit-o până a început să se îngălbenească și să-și schimbe mirosul.

Cred că știți isteria provocată de gelurile de ochi Bellapierre, nu? Mai multe bloggerițe au primit acest produs, care se apropia rapid de expirare, iar eu nu am apucat să-l folosesc în totalitate, iar expirat nu-l folosesc. Îl am în dublu exemplar, fiindcă produse expirate nu pun în concurs, așa că pe cel început îl arunc, iar pe cel neatins îl țin ca piesă de muzeu. :))

Crema So Bio Etic a beneficiat de review pe blog, dar după aceea am încercat și alte creme, care mi-au plăcut mai mult, căci nu m-am reîntors la ea. Mă mir că n-am aruncat-o până acum!

Nivea Creme în varianta mică mai avea foarte puțin produs pe margini, dar nu am mai folosit-o de o bună perioadă. Oricum, e un produs bun și cu siguranță ne vom revedea pe viitor.

În privința deodorantului mini de la Gerovital nu are cum să fie vorba de expirat sau chestii de genul, l-am consumat de cum l-am primit și mi-a plăcut mult. I-am rătăcit flaconul gol prin dulap și de asta a ajuns în acest articol, dar ne place!

Crema organică de la Soapmill îmi îngrășa tenul și chiar dacă era o cremă de noapte, nu puteam să mă pun în pat după aplicare, fiindcă mi se lipea fața de tot ce atingeam, iar senzația nu era una plăcută. Între timp, am descoperit creme potrivite tenului meu mixt, care îl și matifiază și îi oferă hidratare, dar tot am păstrat-o. Don't ask me why! :)

Kit-ul de la Essence pentru sprâncene îl am în dublu exemplar, iar fardul închis al setului cel vechi s-a spart și nu mai poate fi folosit. Bine că mai am unul, căci m-aș simți palidă și incompletă fără puțin contur pentru sprâncenele mele! :))

Acum e mai mult spațiu în dulăpiorul cu cosmetice, era și timpul să hotărăsc ce mai păstrez, și ce nu.
Voi ați făcut curățenie în trusa de beauty?
La ce produse ați renunțat?
Kisses!

0 comentarii