OOTD: Spring has come!

aprilie 12, 2015

Săptămâna cu Școala altfel din ultimul meu an de liceu s-a încheiat cu o ședință foto în parcul de lângă liceu, dar și pe malul Mureșului cu pomi frumoși înfloriți. A fost foarte interesant să ne punem la încercare capacitățile de mici fotografi, iar eu, trebuie să recunosc, am avut parte de unul foarte priceput. :) L-a ajutat și aparatul, normal, dar asta e partea a doua.


Am ales o ținută casual, care mă reprezintă și în care eu mă simt cel mai bine, cred că m-am încadrat în peisaj, fiindcă deși soarele își făcuse apariția, loc de fustițe și rochițe nu era, dar m-am bucurat că am scăpat de vremea urâtă și de plimbarea plăcută cu colegii și diriginta. :)





*Sweet 19*
CC Cream-ul de la Gerovital a fost alături de mine și când am văzut pozele am rămas uimită! A acoperit totul foarte bine, de parcă aș fi folosit un fond de ten! Îmi place foarte mult și dacă acum nuanța deschisă mi se potrivește, pentru la vară cred că voi opta pentru cea medie, fiindcă se anunță poveste de durată!


Primăvară frumoasă!
Kisses!

0 comentarii