Review deodorant protect plus & gel de dus My Smoothies! Yogurt + Papaya de la B.U.

aprilie 18, 2015


Vedetele de astăzi de pe blog sunt deodorantul și gelul de duș de la B.U. din gama in action, despre care vă spun că mi-au lăsat o impresie foarte bună și m-au făcut să-mi schimb concepția despre produsele B.U., într-un fel, nefondată.

Deodorantul cu formula nouă, protect plus, cu extract de Lotus Albastru promite protecție de 48h împotriva transpirației, însă, după testările mele, 24h mă protejează sigur, iar aroma plăcută și energizantă se resimte multe ore de la aplicare, confirmându-mi că totul e în regulă în zona axilelor. Are un parfum puternic, fiind îmbogățit cu floare de Lotus Albastru și Neutrodor Technology, care neutralizează mirosul neplăcut de transpirație.
Ca și ambalaj, se prezintă foarte bine, un flacon de tip spray cu un design colorat, așa cum ne-au obișnuit cei de la B.U., ușor de manevrat și plăcut privirii.


Nu promite zero urme albe, însă eu am observat că dacă agit bine flaconul înainte, nu lasă urme, dar dacă îl aplic pe pielea umedă, apare o ușoară peliculă, care dispare odată cu uscarea pielii subrațului.

Este un deodorant foarte eficient, unul din cele mai bune pe care le-am încercat, și chiar potrivit pentru primăvară când începem să ne dezmorțim, să ieșim mai mult și, implicit, să depunem un efort mai mare decât în lunile de iarnă. Nota 10!


Când vorbim de gelul acesta de duș, se schimbă treaba! E delicios!
Nu știu cum am putut sta departe de gelurile de duș B.U., dar acesta m-a convins că la vară îmi va răcori zilele, și că merită să încerc și celelalte sortimente de smoothie-uri pentru duș, căci acesta miroase incredibil!

Consistența cremoasă este asemănătoare unui iaurt, iar datorită combinației cu fructul de Papaya, produsul are un aspect delicios, și am impresia că folosesc un cocktail de fructe pe corp, și nu un gel obișnuit de duș. E o plăcere să-l folosesc! La vară va fi o adevărată doză de energie și prospețime pentru corp!


Miroase foarte plăcut, însă odată aplicat pe corp, parfumează tot corpul și baia, iar mirosul parcă devine mai intens, ducându-mă cu gândul la bomboanele delicioase cu aromă de pepene. Yummy!
Nu face multă spumă, dar curăță bine corpul și îl lasă parfumat pentru câteva ore bune, iar după duș lasă o senzație de prospețime care mă energizează, iar pielea rămâne moale și catifelată.

Îmi place mult, iar pentru 9 lei, nici nu văd problema în achiziționarea viitoare a unui gel de duș My Smoothies!
Nota 10 +

L-L-LOVE B.U.!
Kisses!

0 comentarii