Nou pe 1001cosmetice, Hawaii by OPI

iulie 25, 2015

Zilele trecute am văzut pe site-ul 1001cosmetice colecția de lacuri de unghii Hawaii de la OPI și m-am gândit să vă anunț și pe voi, știind că multe dintre voi sunteți pasionate și de nail art, nu doar  de partea cu îngrijire și machiaj. 

Nuanțele sunt foarte drăguțe, perfecte pentru vară, iar denumirile lor sunt "cireașa de pe tort". Îmi place mult când văd o astfel de implicare din partea unui brand, o atenție ridicată pentru detalii, parcă așa mă atrag mult mai mult ojele în nuanțe vibrante. Eu am o ojă texturată de la Opi și sunt foarte mulțumită de ea, iar din colecția de vară, Lost My Bikini in Molokini e cea care îmi face cu ochiul. Denumirea e "pure craziness", What's one bikini more or less? 



Care nuanțe vă plac? Vă plac denumirile ojelor?
Kisses!

0 comentarii