Review Apa micelara Garnier

iulie 07, 2015


Era și cazul să vă vorbesc despre apa micelară minune de la Garnier, pe care am tot amânat să o cumpăr și regret că n-am făcut-o mai demult, fiindcă e un produs care poate înlocui lejer un lapte demachiant sau un gel de curățare, fiind foarte eficient și delicat cu pielea.

Apa micelară vine într-un flacon transparent de 400 ml, care ar fi de ajuns pentru 200 de utilizări, după estimările celor de la Garnier, un flacon simplu și de efect, girly, pe care sunt trecute toate informațiile pe care am nevoie să le știu despre produs.
Singurul lucru care mă deranjează e faptul că, la fiecare demachiere, se prelinge puțin produs pe flacon, din cauza orificiului de dozare, care mi-aș fi dorit să puțin mai înalt în partea de sus și să împiedice risipirea produsului.


Demachierea cu soluția micelară a cam înlocuit-o pe cea clasică, cu laptele demachiant, este și foarte eficientă dar îmi și scurtează din timpul pe care trebuie să-l acord zilnic demachierii. Torn puțină apă micelară pe o dischetă demachiantă și, din câteva mișcări, am tenul proaspăt, curat și catifelat, fără să mai trebuiască să îmi curăț fața în profunzime cu un alt produs de curățare.

Am dat 17 lei pe ea în DM și am devenit obsedată de această apă micelară, care se simte ca o apă pe piele, doar că o și curăță în profunzime. Am ajuns deja la jumătatea flaconului și o folosesc de prin mai, și încă vreo două luni mă ține sigur.

Îndepărtează ușor machiajul, fără ca eu să insist și să-mi înroșesc tenul sau zona sensibilă a ochilor. Cu trei dischete demachiante am șters tot machiajul și mă bucur de senzația aceea de ten proaspăt și energizat, ca și cum mi-aș fi spălat fața cu apă rece.

Micelele din compoziție captează impuritățile în discheta demachiantă, total diferit de un lapte demachiant, pe care trebuie să îl masez puțin până dizolvă machiajul și, după care, tot mai rămân urme pe ten și trebuie să folosesc un alt produs pentru îndepărtarea reziduurilor, ca să îmi simt tenul într-adevăr curat.


Micelara este destinată tuturor tipurilor de ten, nu conține parfum și alcool, este prietenă și cu pielea sensibilă, deseori este la ofertă prin magazine, așa cum am prins-o și eu în luna mai, și am făcut o alegere inspirată, și budget friendly pe deasupra. Nu mă ustură ochii în contact cu produsul, nu mi-a provocat mâncărimi sau iritații la nivelul pielii, chiar nu am ce să-i reproșez, mi se potrivește perfect.

Am folosit-o la maxim lunile astea și la fel voi face și de acum încolo, mai ales acum pe perioada verii, când am oroare de loțiunile onctuoase și senzația de piele grasă și încărcată, și prefer ceva cât mai light, care să-mi dea o stare de prospețime și să-mi curețe tenul în profunzime.

Ați încercat soluția micelară de la Garnier? Cum vi se pare?
Kisses!

0 comentarii