Review: Kiko Pure Pleasure creamy blush #03 untamed coral

iulie 19, 2015



Nuanțele de corai sunt cele care mi se par cele mai potrivite pentru înviorarea tenurilor ușor măslinii sau a celor care, pe parcursul verii, capătă o ușoară nuanțare a tenului. Mie nu mi s-au potrivit niciodată blush-urile roz, sau poate nu mă pot acomoda eu cu ele și nici nu-mi place cum arăt cu un roz aprins în obraji, mi se pare că îmi încarcă tot machiajul și îi fură din aspectul acela fresh și natural.

Blush-ul cremă de la Kiko în nuanța 03 este un corai superb, cu câteva particule de sidef, care se așează perfect pe obrajii caramelizați de razele soarelui, un blush pe care îl folosesc în special pe perioada verii, fiindcă îmi transformă total întregul machiaj.


De ambalaj nici nu am ce să comentez, în general ambalajele produselor Kiko sunt atent prelucrate, au un aer elegant, iar asta îmi inspiră calitate. Nici acesta nu face excepție de la regulă, este o plăcere să îl am în colecție și să-mi colorez obrajii cu el. Îmi place că are oglindă și că mai pot adăuga puțină culoare pe parcursul zilei cu degetele, fiind ușor de purtat în geantă.

Cel mai mult îmi place că pot obține o nuanțare graduală și nu un look aprins de la început. Nu caut ca blush-ul să concureze cu rujul, am nevoie de o pigmentație discretă când vine vorba de blush, iar Kiko asta îmi oferă. Îmi pot accentua obrajii după bunul plac, trecând de la un machiaj discret, de zi, la unul mai puternic, de seară, cu doar câteva bulinuțe colorate tapotate în plus pe obraji.


Obțin un aspect uniform și când îl aplic cu degetele, cât și atunci când folosesc o pensulă, și nu se strânge inestetic după un timp de la aplicare, precum m-aș fi așteptat la tenul meu cu tendință de îngrășare și exces de sebum într-o zi caniculară.
Pe ten arată ca un blush pudră, foarte uniform și plăcut privirii, doar că rezistă destul de mult pentru un blush cremă și senzația de ten proaspăt și odihnit este de durată.

Se consumă destul de greu și nu trebuie insistat ca să preiau produsul din cutiuța compactă pe pensulă sau cu degetele, iar eu sunt de părere că un blush corai merită să fie adăugat la colecție și pe lista cu must-haves pentru vară.

Este blush-ul meu preferat din ultima perioadă, iar în combinație cu niște pomeți atent definiți, îmi oferă prospețime machiajului și acel summer look, care îmi place la nebunie.

Ați încerat produsele Kiko? Cum vi se par?
Kisses!

0 comentarii