The Liebster Award Tag

iulie 27, 2015

Ramona, una dintre bloggerițele mele preferate, m-a nominalizat la un tag, The Liebster Award, și eu cred că era și timpul să mai aflați câte ceva despre mine. Merci, Ramo! Am mai răspuns întrebărilor acestui tag aici și aici, dar de când mi-am deschis blogul, lucrurile s-au schimbat puțin, și merită trecute în revistă. Dacă vreți să vă amuzați puțin de răspunsurile mele, trebuie să citiți ce răspunsuri aveam în 2013!



1. Ce reprezintă blogging-ul pentru tine?

Blogging-ul a devenit o parte importantă din viața mea, de care încerc să am grijă constant și pentru care încerc să-mi folosesc cele mai bune resurse pentru a reda în cuvinte ceea ce ochii mei percep ca frumos și majoritatea lucrurilor care mă pasionează. Nu știu cum ar fi fost totul acum dacă nu aveam un blog, dar știu sigur că tot aș fi avut treabă cu machiajul și produsele de înfrumusețare. Nu mi-au plăcut niciodată jucăriile și păpușile, dar rujurile și cremele m-au atras de când eram foarte mică și tot asta îmi place și acum. Blogging-ul înseamnă frumusețe, dedicare, prieteni noi, pasiune... și porecle funny precum Lorena's blog, sau, cea mai nouă: Garnier
E ceva frumos, al meu, și nu mă văd fără el.

2. Te mai ocupi și cu altceva în afară de blogging? 
Tocmai am absolvit liceul, iar acum mă bucur de vacanță, și din toamnă sunt studentă la Marketing. 
Ocupația actuală ar fi vizionarea serialelor care mă obsedează acum (Orange is the new black și Devious Maids).


3. Ce zodie ești? Crezi în zodii? 
Sunt Berbec și da, cred în zodii, fiindcă ce se spune despre Berbeci mi se aplică și mie în mare parte, dar cred și în horoscop. Când am un examen, sau o perioadă mai stresantă și îmi fac tot felul de griji, încep să verific toate horoscopurile: zilnice, săptămânale, lunare (I'm crazy, I knooow!)... Și culmea, de obicei au dreptate. 

4. Care este rețeta ta secretă pentru un blog de succes? 
Cred că asta e o întrebare bună pentru persoanele cu un astfel de blog, dar eu cred că un conținut de calitate, fotografii clare și cunoașterea gramaticii limbii române sunt punctele forte. A, da, și multă pasiune și răbdare până la "un blog de succes".

5. Adevărat sau fals? Frumusețea vine din interior? Detaliază. 
Frumusețea vine din interior și se reflectă în relațiile cu cei din jur, chiar dacă nu avem cea mai frumoasă siluetă sau cea mai drăguță fizionomie. Am avut parte de atât de multe persoane frumoase la exterior și, când am ajuns să le cunosc, mi-au demonstrat că din interior pleacă total opusul și m-am cam lecuit de ambalaje frumoase și goale și răutăcioase pe dinăuntru.



6. Crezi că există loc pentru fiecare în blogosferă? 
Da, există loc pentru fiecare. Fiecare blog e unic în felul lui și cu siguranță se vor găsi cititori care să rezoneze cu tematica și subiectele expuse.


7. Îți place să ai prieteni cu aceleași ocupații ca ale tale? 
Oh, I love it! Ador să stau de vorbă cu o persoană cu care am multe în comun, nu mă mai pot opri din vorbit când îmi place ceva, iar timpul trece mult prea repede.

8. Unde îți vezi blogul peste 10 ani? 
Nu știu unde mă va duce această pasiune a mea, sper doar că voi reuși să-l cresc frumos și să cresc și eu odată cu el.

9. Spune-mi 3 lucruri care nu îți plac pe alte bloguri? 
Pozele făcute la repezeală, greșelile gramaticale și copiatul/însușitul de conținut de pe alte bloguri.

10. La ce lucruri te referi atunci când faci review unui produs? 
Mă refer la toate aspectele de care aș fi eu interesată ca cititoare: aspect, miros, consistență, preț, calitate. Depinde despre ce produs vorbesc.

11. Ce produse de machiaj folosești la un machiaj de seară? 
Pentru machiajele de seară folosesc nuanțe mult mai închise decât pentru cele de zi, dar și produse care să le prelungească rezistența. Mă dau cu un primer, îmi fardez sprâncenele, apoi mă dau cu un fond de ten cu acoperire bună și îmi conturez destul de puternic pomeții. La ochi folosesc farduri în nuanțe neutre, iar pe buze ceva roz discret (încă nu mă pot obișnui cu rujul roșu).

0 comentarii