Cutiuta fermecata de la Melvita

iulie 07, 2016


Cu ocazia întâlnirii bloggerițelor din Timișoara la care am participat la începutul lui iunie, am făcut cunoștință cu câteva produse de la Melvita, despre care auzisem și citisem multe păreri bune înainte. Cutiuța roz ne-a atras atenția și ne-a stârnit instant curiozitatea față de comorile pe care le ascundea înăuntru. Nu am desfăcut-o până nu am ajuns acasă, fiindcă produsele erau foarte bine ambalate, însă în momentul descoperirii produselor, am rămas impresionată de cât de bine arătau și abia așteptam să le încerc. Nu am zis degeaba că ascunde comori această cutiuță, deoarece am descoperit texturi fine, extrem de plăcute ale uleiurilor și arome demențiale. 

Produsele franțuzești Melvita sunt produse bio-organice, bazate pe ingrediente naturale prețioase, conform standardelor Ecocert Cosmetică Ecologică și Organică și carta Cosmebio, care garantează că cel puțin 95% din totalul ingredientelor sunt naturale, cel puțin 10% din totalul ingredientelor provin din culturi organice, cel puțin 95% din totalul ingredientelor provenite din plante sunt organice. 


Apa florală de trandafiri o folosesc pentru tonifierea feței după demachiere, seara, cât și dimineața înainte de aplicarea machiajului. Îmi place mult efectul calmant și răcoritor pe care îl are și tocmai de asta o folosesc și pe parcursul zilei pentru a-mi reîmprospăta machiajul și a mă răcori pe caniculă. Mi se pare foarte potrivită și pentru calmarea iritațiilor post-epilare, fiindcă reduce roșeața și calmează pielea repede, oferindu-i și hidratarea de care are nevoie. Îmi place mult, de ambalajul albastru cu pompiță m-am îndrăgostit și sigur nu-l voi arunca după terminarea conținutului. Eu am varianta mini de 28 ml, dar se găsește full-size la 200 ml la ~ 50 lei.



Un alt produs care îmi place mult și pe care îl folosesc cu drag în special pentru sistemul de dozare și masaj de tip roll-on pe care îl are e uleiul de argan și măceșe, Melvita Hulle d'Argan & Rosier Muscat. Este dedicat semnelor de îmbătrânire a pielii, așadar se aplică pe riduri și se masează ușor până pătrunde în piele. Eu îl aplic pe pielea din jurul ochilor care e mai uscată și ternă și efectul este foarte plăcut, amplificat de roll-on care îmi oferă și o stare de relaxare. Uleiul pătrunde repede în piele, lăsând zona hidratată și luminoasă.



Produsul de care m-am îndrăgostit fiindcă miroase demențial și are o textură foarte plăcută e uleiul extraordinar din gama Aurul Bio, care reunește o combinație unică de 5 uleiuri organice și prețioase. Este un ulei uscat și hrănitor pentru față, corp și păr, care nu lasă peliculă lipicioasă sau uleioasă în urmă. Eu l-am folosit pe corp mai mult și o dată pe față și îmi place mult efectul uscat și hidratant pe care îl are în același timp. Se absoarbe repede și lasă în urmă un miros plăcut, care m-a cucerit, și un aspect satinat, de piele sănătoasă. Cred că nu am mai avut un ulei care să miroasă atât de bine și nu m-aș supăra să se facă un parfum cu aroma asta. E delicios!

Prima întâlnire cu produsele Melvita m-a lăsat plăcut impresionată și m-a convins să le am în vedere pe viitor, fiindcă au ceva special și îmi dau o stare aparte. Uleiul extraordinar l'OR BIO, cel puțin, îl vreau în varianta mare! ♥

Ați încercat produsele Melvita?
Kisses!

0 comentarii