Review anti-perspirant Nivea protect & care 48h

iulie 03, 2016



Când vine vorba de protecție antiperspirantă, nimic nu-l depășește pe iubitul meu Nivea Stress Protect. Fiind o curioasă din fire, am ajuns să încerc și antiperspirantul Nivea protect & care, care are o formulă fără alcool, fiind îmbogățit cu ingredientele speciale din Nivea Creme

Îmi place mult mirosul specific de Nivea Creme, pe care toată lumea o știe și cred că a avut-o măcar o dată în casă. La fel ca și crema, anti-perspirantul are o formulă delicată cu pielea, lăsând-o catifelată și uscată în urma aplicării. Anti-perspirantul se absoarbe rapid în piele, fără să trebuiască să aștept minute în șir până se usucă, și nu lasă urme albe la axilă sau pe haine.

Promite să ofere protecție de 48h împotriva transpirației, însă lucrurile nu stau chiar așa, și eu îl consider un anti-perspirant bunicel pentru o zi ușoară, răcoroasă. Își face efectul cam 6 ore de la aplicare și apoi simt cum zona axilei începe să transpire, ceea ce mă face să fiu tot timpul atentă la acest aspect și să-l reaplic pe parcursul zilei.



Îmi place mult senzația de piele îngrijită pe care mi-o oferă acest anti-perspirant și îl folosesc cu drag în zilele în care nu am nevoie de protecție maximă. Când stau acasă, prefer un antiperspirant mai blând, care să-mi lase pielea să respire, însă într-o zi caniculară, care implică activități solicitante, merg pe mâna lui Stress Protect și nu am nici o grijă în privința transpirației.

Kisses!

0 comentarii