Review, ACM Novophane sampon energizant

iulie 20, 2016


Când trebuie să abordez subiectul sensibil al șampoanelor de păr, am o ușoară reticență, fiindcă în ultima perioadă am întâlnit foarte puține șampoane pe care scalpul meu să le tolereze. Despre Novophane, șamponul energizant de la ACM, nu am vrut să scriu până nu l-am consumat în totalitate, fiindcă îmi cunosc părul și știu că, la primele utilizări ale unui șampon, poate reacționa foarte bine și să arate tremendous, pentru ca la scurt timp să devină un dezastru pe care nu știu cu ce să-l liniștesc. 

Novophane este un produs dermatocosmetic, fabricat în Franța de către ACM Laboratoire Dermatologique - o echipă cu peste 20 de ani de experiență în lumea dermatologiei. Este special conceput pentru părul obosit, fragil și lipsit de strălucire.

Conține o combinație de agenți de curățare fini, de origine vegetală, care curăță delicat părul, și agenți balsamici cationici naturali, care lasă părul cu un aspect îngrijit, ușor de descâlcit și aranjat. Formula mai conține o combinație de 6 vitamine pentru stimularea circulației sângelui, pentru creșterea și fortifierea părului, hidratare și protecție antioxidantă.

Ca textură, se prezintă sub forma unui gel incolor, care face spumă densă în contact cu părul umezit în prealabil și îl curăță blând și eficient fără a-l deshidrata. Mirosul nu mă deranjează, miroase a produs medical, a curat, aș putea spune că are chiar un miros energizant, așa cum îi spune și numele.


Novophane îmi place pentru că e șamponul care nu-ți provoacă nici un disconfort la nivelul scalpului, și îți ajută părul să arate frumos și sănătos. În ultima perioadă, în special de când am început să-l folosesc, am observat că mi-a crescut părul neobișnuit de mult pentru mine într-o perioadă de aproximativ o lună, iar asta o pun și pe seama lui. Rădăcinile mi-au crescut foarte mult și se vede o diferență notabilă între ele și lungimea vopsită. 

Nu mi-a provocat mâncărimi ale scalpului, de problemele cu mătreața nu m-a scăpat, dar nici nu le-a agravat. Am resimțit efectul lui calmant, căci am scăpat de cojițele deranjante de la nivelul scalpului, și am văzut că părul meu avea o stare de armonie pe toată perioada în care l-am folosit, iar pentru asta mi-am promis că o să revin la el. 

Produsul se găsește în farmacii la 200 ml la ~ 30 RON.

Care e șamponul tău preferat?
Kisses!

0 comentarii