L'Oreal Paris Elseve Nutri-Gloss Luminizer spray booster de par pentru stralucire

iulie 02, 2016


În postarea de astăzi, avem în centrul atenției cel mai delicios (din punct de vedere olfactiv) produs pentru stilizarea părului: L'Oreal Elseve Nutri-Gloss Luminizer - spray booster pentru strălucirea intensă a părului. Ce m-a atras din prima la el a fost sticluța lui roz cu pompiță, care m-a pregătit, într-un fel, pentru aroma delicioasă de dinăuntru.


L'Oreal Elseve Nutri-Gloss Luminizer este un spray care promite să ofere strălucire intensă tuturor tipurilor de păr, având o textură fluidă și non-uleioasă, care nu încarcă fibra capilară. De la prima pulverizare, mi-a plăcut mirosul dulceag, chiar floral aș putea zice, care persistă extrem de mult pe păr, de parcă m-aș fi dat cu parfum. Se simte foarte plăcut în adierea vântului, chiar și după multe ore de la aplicare, când am și uitat că l-am aplicat pe păr.

În privința efectului de strălucire, nu pot să spun că a făcut mare lucru pe părul meu. Îl lasă mai moale și catifelat, într-adevăr, dar nu-i oferă acea strălucire de diamant. Eu îl aplic pe părul uscat și mă bucur că nu îmbâcsește părul. Produsul nu este un ulei de păr, ci un spray de tip leave-in, adică nu necesită clătire în urma aplicării, și nici nu grăbește procesul de îngrășare a părului. În urma pulverizării, părul rămâne foarte fin și capătă aspect sănătos, devenind mai ușor de aranjat și coafat.


Produsul vine într-o cantitate generoasă de 100 ml la prețul de ~ 30 lei.

Ce produse pentru strălucirea părului folosiți?
Kisses!

0 comentarii