Favoritele lunii iunie 2016

iulie 16, 2016


N-am mai făcut de ceva timp o postare cu favorite, mai precis din aprilie când v-am prezentat preferatele lui martie, și mă gândeam că ar fi cazul să revin cu o astfel de postare ușoară, pe care o citesc cu drag și interes la alte bloggerițe. Ceea ce am observat este că apa micelară Garnier revine mereu în favorite, iar asta pentru că o merită din plin. Pentru demachierea ochilor, am reînceput să folosesc demachiantul bifazic de la Nivea, pe care l-am folosit mai rar în ultima perioadă, fiindcă în sesiune sigur n-ai timp de machiaje elaborate și micelara vindecă (curăță) tot. De cum am scăpat de examene, am scos fardurile și tușul de la naftalină, iar bifazicul Nivea le îndepărtează foarte bine și ușor, lăsând zona hidratată și deloc uleioasă. Pentru stilizarea sprâncenelor, am abuzat, din nou, de fardul de sprâncene de la Essence, care e un produs ieftin și bun (la casa omului).

În luna iunie am făcut cunoștință cu multe produse cosmetice, în special de la Bioderma, iar noua lor cremă Hydrabio mi-a făcut tenul să se simtă foarte bine, hidratându-l în profunzime. Având o textură densă, e perfectă pentru un ten deshidratat care are nevoie de hidratare intensă, dar și tenul meu mixt s-a bucurat de proprietățile ei hidratante și de prospețimea oferită. De menționat e și faptul că nu lasă peliculă grasă pe piele, semn că produsul pătrunde în țesut și nu hidratează doar la suprafață.

De prin aprilie încoace, folosesc în orice machiaj două produse: fondul de ten Rimmel Lasting Finish 25h, care e pe terminate și îmi place fiindcă acoperă imperfecțiunile tenului foarte bine; și blush-ul Creme Puff de la Max Factor, care s-a transformat în preferatul meu la scurt timp după ce l-am primit. După ce voi termina fondul de ten, intenționez să-mi iau altul mai lightweight, fiindcă mi-am luat arme pentru acneea obraznică de pe fața mea și efectele sunt vizibile. Petele dispar încet-încet și nu voi mai avea nevoie de acoperire atât de mare. Poate voi folosi mai rar fond de ten. Ăsta ar fi un cosmetic goal

Cam atât a fost cu favoritele lui iunie, urmează să vă prezint și altele în perioada următoare, după ce îmi formez o părere concretă despre produsele aflate acum în teste.

Care au fost favoritele voastre de luna trecută?
Kisses!

0 comentarii