15 ani de... Danone!

mai 17, 2014

Pe 15 mai Danone a împlinit 15 ani de la fabricarea primului iaurt în România. Pentru a marca acest eveniment, au relansat site-ul oficial, danone.ro, iar acum vor să pună bloggerii la treabă.
În colaborare cu BlogalInitiative, ne provoacă să le spunem 3 lucruri care ne plac la site şi să le dăm câteva sugestii pentru ca acesta să fie exact pe placul nostru.

În primul rând îmi place că noul design este atrăgător şi te îndeamnă să parcurgi cât mai multe subiecte abordate pe site.
În al doilea rând, mă bucur că pe site găsim o bară de categorii, bine delimitate, şi astfel putem ajunge foarte uşor să citim articolul care ne interesează.
Un alt lucru care îmi place este faptul că odată accesat site-ul, iasă în evidenţă faptul că odată pe săptămână avem acces la Danone acasă, astfel încât să beneficiem de informaţii utile despre iaurtul nostru preferat, şi să spulberăm anumite mituri create de-a lungul timpului.

Eu aş alege un alt fundal mai atractiv pentru site, care să surprindă grija Danone pentru mediul înconjurător, un fundal inspirat de natură. :)
Şi aş scoate în evidenţă zona de contact din partea de sus a site-ului, care poate trece uşor neobservată, deoarece vrem să avem o comunicare rapidă şi eficientă cu iubitorii de Danone, fără impedimente, nu?

Bravo pentru noul site! Mie îmi place extrem de mult şi nu pot să nu îi felicit pentru munca depusă!
Invit şi ceilalţi bloggeri să se înscrie la această campanie, aici.

2 comentarii