Empties/produse consumate

mai 05, 2014

De vreo 2 luni adun ambalaje goale în scopul unei postări de tip Empties, iar azi apuc, în sfârşit, să le pozez şi să vi le prezint, căci trebuie să le arunc, odată, şi să fac loc altora, nu?!

Acestea sunt consumatele mele din ultima vreme:
Nu am consumat extrem de multe produse, dar nu le mai suportam ambalajele goale prin dulap sau prin diferite pungi şi mi-am zis că e timpul să renunţ la ele.
Gel de duş şi deodorant Bourjois - review AICI şi AICI - mi-au plăcut foarte mult amândouă şi vreau să mai încerc şi alte variante.
Tratament leave-in cu argan Advance Techniques Avon - review - mi-a plăcut extrem de mult şi părul meu suferă de când l-am terminat, deci trebuie să-l comand din nou.
Deodorant Gerovital H3 Natural - review - e foarte eficient, îmi place.

Măşti de faţă MJ - review AICI, AICI, AICI, AICI şi AICI
După cea cu ulei de măsline încă suspin, dar trebuie să mi-o cumpăr urgent. E foarte bună pentru tenul meu, o ador!

Gel de curăţare Cien - review AICI - mi-a plăcut deoarece era varianta perfectă de curăţare rapidă şi delicată a tenului atunci când nu purtam machiaj.
Autobronzantul Alverde nu cred că mai are nevoie de laude în plus(review AICI). Şi pe acesta vreau să îl recumpăr, ador cum arată pielea mea bronzată după câteva aplicări.

Voi cu ce cantitate de empties vă lăudaţi? 

15 comentarii

  1. Autobronzantul Alverde e genial, imi place si mie foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. SI eu ador tratamentul pt par Avon <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai fost foarte harnica, sunt curioasa sa incerc si eu mascutele :)

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. pana acum nu am folosit nicio masca Montagne Jeunesse, chiar daca am auzit cuvinte de lauda la adresa lor..:D si ma tenteaza masca cu cioco:*
    tratamentul de la Avon il folosesc si eu si sunt foarte multumita de el:) si mai am unul recent cumparat, serul pentru par matasos care de asemenea este foarte bun.:)
    a, si da, vreau neaparat sa vad cum sunt gelurile de la Bourjois..ca nu le-am incercat pana acum.
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  5. trebuie sa-mi iau si eu sprayul :).

    RăspundețiȘtergere
  6. cate masti ai consumat.. :O si eu nici macar nu le-am incercat.. :)) ma bucur tare atunci cand vad ca unele din produsele terminate se vor recumparate, asta inseamna ca sunt eficiente nu? de asta imi plac articolele v-tre, ma orientez la ce produs sa imi cumpar pe viitor. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Am vrut sa-l iau ieri din dm dar am dat banii pe altceva:)), dar pe cand se incalzeste afara il cumpar, sigurat. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Trebuie sa-l recumpar, neaparat! :) :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc, chiar mi-au placut, dar cea cu ulei de masline si ciocolata mi se par cele mai eficiente. :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe acela îl am eu acum. :D L-am mai avut în trecut, de două ori chiar, și mi se pare la fel de bun. Eu nu văd mare diferență între ele, doar mirosul și consistența sunt puțin diferite, dar efectele mi se par cam aceleași.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ohoooo ai reusit sa consumi lotiunea de la Alverde?
    Eu tot ma chinui inca din vara anului trecut, in speranta ca nu a expirat.
    Pupicei.

    Te astept In Oglinda.
    www.oglindaoglinjoara.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, in sfarsit! :D
    Si eu tot de vara trecuta il am, am si uitat sa ma uit daca a expirat. Ups! ;))
    Eu pot sa zic ca l-am consumat destul de repede, pentru ca in vara am l-folosit abuziv, si toata iarna am pastrat recipientul cu foarte putin produs ramas si acum l-am ajutat sa-si dea duhul. :))
    E must-have pentru mine pe perioada verii si de-abia astept sa ma innegresc iarasi.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cred ca voi cumpara si eu vara aceasta lotiunea Alverde. Mai am cateva pe lista, dar aceasta cred ca este cea mai ieftina. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Mai bun decat uleiul de argan de la Avon mi s-a parut tratamentul Silk Protein care lasa parul minunat de moale si nici nu il incarca inutil... Also, deodorantul de la Gerovital il am si eu. E eficient, dar nu m-a impresionat nemaipomenit de tare. Important e ca nu am avut experiente neplacute cu el :D Si ca e suficient de mic incat sa il pot cara dupa mine in geanta...

    RăspundețiȘtergere
  15. Mie mi-a placut deodorantul de la Gerovital, dar tot Nivea am recumparat. :D
    Nu am incercat tratamentul Silk Protein, dar nu e tarziu nicicand. :)

    RăspundețiȘtergere