Review lapte demachiant Gerocossen Melcfort

mai 12, 2014

Revin pe blog cu o postare despre laptele demachiant de la Gerocossen din gama recent lansată, Melcfort, gamă care conţine extract de melc, despre care aflăm împreună că:

"Acţionează ca un exfoliant delicat, îndepărtând celulele moarte de la suprafaţa pielii şi stimulând regenerarea celulară
Este antiseptic, antioxidant, regenerant şi cicatrizant şi stimuleaza sinteza de colagen si elastina."

"Ideal pentru toate tipurile de piele, acest lapte demachiant cremos si lejer curata perfect impuritatile, machiajul si excesul de sebum. Imbogatit cu extract de melc, mentine echilibrul hidrolipidic si nu usuca pielea. Lasa pielea curata, stralucitoare, cu o senzatie de prospetime."

M-am bucurat să primesc din partea Gerocossen Cosmetice Naturale acest lapte demachiant, în primul rând pentru că nu mai încercasem până acum vreun produs de la această firmă, dar şi pentru că de mult timp auzisem despre minunile pe care le face extractul de melc din produsele cosmetice cu tenul femeilor, şi îmi doream să le încerc şi eu cândva.  

Îmi place ambalajul său simplu, care mă duce din start cu gândul la un produs bazat în mare parte pe ingrediente naturale, dar şi sistemul de dozare, un orificiu de dimensiune potrivită, care are un căpăcel care funcţionează pe bază de filet.
Nu am întâmpinat probleme de genul scurgerii produsului pe filet la închiderea căpăcelului, şi chiar mi se pare că se păstrează igienic prin sistemul ales de dozare.

Este potrivit pentru toate tipurile de ten, are o textură semi-cremoasă, lejeră, pe care o consider perfectă pentru acest tip de produs şi întrebuinţarea sa. Dacă ar fi avut o consistenţă mai groasă cu siguranţă nu aş fi  fost la fel de mulţumită de el, deoarece machiajul s-ar îndepărta mai greu şi aş rămâne şi cu pielea lipicioasă după demachiere.

Cu o textură echilibrată mă ajută să îndepărtez machiajul foarte uşor, cu mişcări lipsite de efort, dar şi să economisesc dischetele demachiante. Mie îmi ajung 3 dischete pentru a-mi îndepărta total machiajul de pe faţă: două fiind pentru demachierea tenului, ochilor şi buzelor, iar una pentru a mai reveni în zonele unde machiajul, în special fondul de ten, nu a dispărut complet, dar şi în zona gâtului.
După ce am terminat procesul de demachiere resimt un miros foarte plăcut, care persistă câtva timp, şi cu toate că nu lasă peliculă lipicioasă pe ten, de cele mai multe ori, prefer să îmi spăl tenul în urma folosirii laptelui demachiant pentru a fi sigură că am îndepărtat orice impuritate rămasă pe ten.

Îmi place că îmi oferă o senzaţie de prospeţime, atât în momentul folosirii cât şi după, dar şi că îmi simt tenul hidratat şi elastic de câte ori îl folosesc.

Printre ingrediente regăsim, din păcate, şi alcoolul, care mie nu mi-a provocat nicio neplăcere, aşa că nu aş putea să spun că mă deranjează, dat fiind faptul că produsul nu rămâne mult timp în contact cu tenul meu, care nici nu se înroşeşte sau irită din cauza lui.
Are 130 ml, o cantitate mai mult decât acceptabilă, la un preţ decent: 18 lei.
Nu conţine  parabeni sau parafine şi este valabil 3 ani de la data fabricaţiei.

Folosiţi produse marca Gerocossen?
Vă tentează acest demachiant?
Kisses!

14 comentarii

  1. Ador produsele Gerocossen :X:X:X. Am crema de fata cu extract de melc si e extraordinar de buna :). Ma tenteaza si demachiantul, in special pentru ca are un pret mic si pare eficient.

    Te pup :*
    http://brilliant-beauty4u.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Este super mic pretul in comparatie cu cantitatea de produs, cel putin mie asa mi se pare.. Sincera sa fiu am mai folosit produse de la ei, dar acum ceva timp. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E ciudat ca nu mi-am propus sa le incerc pana acum, poate nu mi-au sarit in ochi prin magazine. :D De acum o sa fiu eu cu ochii dupa ele:))
    Merita sa-l incerci, mie mi-a lasat o impresie foarte buna si asa a dat curs "tentatiei Gerocossen" si cosmeticelor cu extract de melc. :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa e, eu de-abia acum incep sa le folosesc. Trebuie sa incerc mai multe de la ei. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Te-am nominalizat la un tag pe blogul meu :) :*

    RăspundețiȘtergere
  6. ma tenteaza demachiantul asta, in curand il voi cumpara ca sa vad cum e:) te pup, multumim pt review!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pare tentant. Te-am taguit aici:

    http://culore.blogspot.ro/2014/05/nu-am-scapat-nici-de-liebster-award.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Merci Lore, acum tre' sa raspund la o gramada de intrebarie, la fel ca tine. :*:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu am o masca de par de la ei,si imi place mult <3

    RăspundețiȘtergere