Noutăţi în teste

mai 03, 2014

Martie şi aprilie au fost două luni încărcate de noi produse pe care am avut ocazia să le încerc şi, cu această ocazie, să-mi modific puţin ritualul de îngrijire şi, parţial, ritualul de make-up al tenului.


De la salutifer.ro am primit o sticluţă de argint coloidal cosmetic care poate fi folosit pe post de: spray pentru pielea feţei, deodorant, apă de bărbierit.
Am început să observ, deja, câteva îmbunătăţiri la nivelul petelor lăsate de coşuri de pe ten şi sper să continue procesul de diminuare a acestora şi chiar să scap odată de ele.
De-abia aştept să vă povestesc experienţa cu el, mai ales dacă va fi una prielnică pentru tenul meu. Ştim cu toate că aşa s-a tratat Nicoleta Luciu de acnee, nu? Deci am mari aşteptări de la el.

Din partea celor de la Econatura am primit 2 produse: o cremă hidratantă pentru ten normal/mixt cu extract de aloe vera şi o apă florală din flori de albăstrele So' Bio etic.
În urma primelor teste intuiesc că vor primi review-uri pozitive.

De la Farmec am primit o cremă sebo-reglatoare din gama Gerovital Stop Acnee. 

De la Gerocossen am primit laptele demachiant cu extract de melc din gama Melcfort.

Mi-am cumpărat fondul de ten Rimmel Wake Me Up, în sfârşit! L-am găsit la standul de cosmetice din Real la 35 lei. Review coming soon...
Revin în postările următoare cu review pentru fiecare produs de mai sus. Care vă interesează cel mai mult?
Kisses!

19 comentarii

  1. cel mai mult ma intereseaza parerea ta despre crema de la Farmec :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Argintul coloidal sună foarte tentant.
    Să folosești toate produsele cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place ce văd ! ^^ Să le folosești cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt curioasa sa aflu mai mule despre argintul coloidal si apa florala:))


    Sa le folosesti sanatoasa!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmm.. pete de dupa acnee ? Atunci clar ma intereseaza produsul ! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place denumirea de argint coloidal.. <3 si sunt tare curioasa de produs!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. interesant argintu coloidal,dar si fondul de ten :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma incanta produsele de pe Econatura, eu folosesc apa de trandafiri in loc de lotiune tonica si imi place foarte mult, este blanda cu tenul meu, chiar avem nevoie de produse care actioneaza delicat asupra pielii.

    http://al3xmake-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur sa aflu ca ti-au facut bine produsele lor. Si eu sunt foarte incantata atat de crema, cat si de apa florala. Apa florala este dovada "vie" ca produsele lor au la baza ingrediente naturale, miroase la fel ca si ceaiurile de plante. :D
    Pe mine nu ma prea incanta mirosul produselor naturale, dar pentru ceea ce-mi ofera trec peste. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa e, sper sa ma uimeasca primul, caci cu al doilea sunt in dubii:)).

    RăspundețiȘtergere
  11. Si mie, suna a produs luxos si foarte eficient. :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, da! :D
    Sper sa fie bun si sa am odata tenul ala curat pe care il visez. :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Review coming soon la ambele. :))
    Merci! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Si pe mine m-a atras denumirea lui, acum astept sa si observ rezultatele "miraculoase". :D
    Multumesc frumos, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. O sa afli curand, zilele astea o mai tin in teste si apoi ii fac review. :):*

    RăspundețiȘtergere