April beauty favorites

mai 01, 2014

Aprilie e una dintre lunile mele preferate. Oare de ce?
Normal, pentru că pe 6 e ziua mea, şi mai nou şi pentru că în această lună, anul trecut pe vremea asta scriam primele postări pe Miss-Lorrie.blogspot.ro şi aprilie este un motiv de sărbătoare pentru mine, dar şi pentru că odată cu venirea ei scăpăm în sfârşit de frigul de afară care implică şi o grămadă de haine groase, pe care acum le înlocuim cu rochiţe vaporoase şi alte piese potrivite vremii frumoase de afară.

Desigur că pentru o posesoare de ten mixt nu este neaparat un motiv de bucurie, dacă privim din această perspectivă, deoarece sebumul mă va invada ca de obicei, şi mă va obliga să stau cu ochii pe tenul meu, şi să-l verific din oră-n oră, şi să stau cu "arsenalul"  matifiant în geantă pentru a interveni de câte ori sebumul va acţiona împotriva voinţei mele şi va încerca să mă facă să lucesc ca un glob de Crăciun.

Trecând la lucruri pozitive, în aprilie am favorizat următoarele:


  • Deodorant Gerovital H3 Natural - Review - l-am terminat şi vreau să-l cumpăr în varianta mare.
  • Deodorant Nivea Stress Protect pe care l-am folosit după ce l-am terminat pe cel de mai sus. Îmi plac mult ambele şi sub nicio formă nu voi renunţa la ele vara asta/anul acesta.
  • Fondul de ten Rimmel Match Perfection împreună cu Rimmel Wake Me Up - combinate dau un aspect foarte fresh tenului şi voi continua să le folosesc împreună, deoarece folosite separat nu mă încântă aspectul tenului meu după câteva ore de la aplicare.
  • False Lash Effect mascara de la Max Factor - Review
  • Balsam de buze Apidermaliv - Review
  • Lapte de corp Happy - Review
Voi ce produse aţi preferat în luna aprilie?
Kisses!

14 comentarii

  1. Trebuie și eu să scriu despre favoritele lunii...
    Nu am încercat decât Wake me up din tot ce ai tu acolo și îl iubesc.
    Te-am nominalizat pentru un premiu. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu ador deodorantele Nivea, doar ca cele cu rola.. mi se par foarte bune :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa-i fac review, eu nu ti l-as recomanda pentru vara, mie imi stimuleaza sebumul in exces si nu arata foarte ok:D
    Pentru toamna-iarna e ok:) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi place cum le-am asezat:), si vor mai fi articole cu produse in cosulet, arata foarte dragut.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte bune si ma simt in siguranta folosindu-le :)

    RăspundețiȘtergere
  6. De-abia astept sa vad favoritele tale:*. Mersi pentru nominalizare, eu am mai facut tag-ul asta dar cred ca o sa-l refac cu intrebarile de la tine. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Poate iti starnesc interesul si celelalte:)

    RăspundețiȘtergere
  8. stiu, stiu :)) de la tine am preluat ideea asta de poza:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Deodorantul Gerovital ma tenteaza si trebuie sa il incerc si eu. :)
    False Lash Effect e super bun.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu vreau sa incerc si celelalte variante de deodorant de la Gerovital, doar pentru a mai schimba mirosurile, caci de eficienta lor m-am convins. :D Si mie imi place rimelul de la Max Factor.♥

    RăspundețiȘtergere
  11. eu am fondul de ten de la Max Factor care imi place mult, rimel de la ei inca nu am folosit. :)

    RăspundețiȘtergere