Liebster Award #2

mai 15, 2014

Anul trecut am fost nominalizată la TAG-ul Liebster Blog Award, la care am răspuns AICI, iar acum revin cu partea a doua, fiind nominalizată de: Diana, Lore si Adelina. Mulţumesc mult fetelor! :*

Regulile sunt:
1. Post the award on your blog.
2. Thank the blogger who nominated you and link back to their blog.
3. Write 11 random facts about yourself.
4. Nominate 11 bloggers who you feel deserve this award and who have less than 1000 followers.
5. Answer 11 questions posted by the person who nominated you and ask your nominees 11 questions.



Iar acum să vedem cele 11 lucruri despre mine:
1. Iubesc să dorm. Azi a plouat vreo 3 ore si cum vremea asta ma afecteaza foarte mult si imi da o stare de moleşeală gravă, am facut ce stiam mai bine pana s-a oprit ploaia. :))
2. Sunt mai tot timpul pe fugă şi las o mare debandadă în urma mea, în special când mă grăbesc la şcoală. Tocmai de asta niciodată nu-mi pot păstra cosmeticele frumos aranjate în dulap, cu excepţia primelor 2 zile după care am făcut curăţenie generală între ele, când par atââât de puţine puse la locul lor.
3. Am făcut obsesie pentru căţeii mei. Îi ador, iar fiecare conversaţie telefonică cu familia mea începe cu "Ceau, ce fac Bobi şi Leo? Sunt cuminţi?". Nu sunt nebuna credeti-ma! :))
4. I-am pus atatea nume lui Bobi incat nici el nu mai stie cum il cheama. :)) "Gâdi, Dâdi, Bobică fraierică, Adâdi, Codi, Dărti, Gâdilainăn" etc. :)) Gâdi vine de la faptul că mă amuză teribil cum dă din picioare când îl gâdil. E un gâdilos! :)) Restul apelativelor nu se discută. :))
5. Eu şi căţeii mei avem un limbaj special pe care numai noi îl înţelegem. Haha! :))
6. Anul trecut prin august m-am tuns scurt şi nu a fost o experienţă tocmai plăcută. Acum nu ştiu sigur dacă aş mai avea curajul ăla, dar nici nu ştiu dacă mai vreau păr lung. :D
7. Ador milkshake-ul de banane. Nu cred că m-aş sătura vreodată de el. ♥
8. Nu îmi văd viaţa fără cafea. Chiar şi acum când scriu îmi vine să merg să-mi pun o ceaşcă. I'm desperate. I knoow.
9. Nu-mi place să-mi cumpăr haine. Sunt o dificilă şi mi-e foarte greu să aleg dintre mai multe lucruri. Prefer să nu fiu pusă în situaţia în care trebuie să aleg când merg la cumpărături, pentru ca mai apoi să mă tot gândesc dacă am făcut alegerea corectă şi să mă îndoiesc de asta.
10. Îmi place să testez cât mai multe fonduri de ten în speranţa că il voi găsi pe the one pentru tenul meu.
11. Sunt foarte conştiincioasă când vine vorba de şcoală şi de asta, blogul ocupă locul 2 în priorităţile mele.

Răspunsuri pentru întrebările Dianei:
1. Ce îți place cel mai mult să cumperi?
Fonduri de ten. Sunt mereu în căutarea unuia care să mă super mulţumească, ştiu cum trebuie să arate pe ten, dar nu l-am găsit încă. :D
2. Care este cel mai scump produs de machiaj pe care îl deții?
Trusa aceasta de farduri.
3. Care este ultima carte citită care ți-a plăcut la nebunie?
Shame on me, în ultimul timp nu am prea citit cărţi din lipsă de timp, decât cele obligatorii pentru şcoală, normal, care nu mă atrag deloc. Prefer să vizionez un film sau un serial bun când am puţin timp liber.
4. Colecționezi ceva?
Nu, dar mi-ar plăcea. :D
5. Ce lucru mărunt te face fericită?
Un simplu zâmbet sau o discuţie plăcută cu o persoană cu care am multe în comun.
6. Câini sau pisici?
Câini. ♥
7. De ce te machiezi?
Bună întrebare. Mă machiez pentru că mă simt mai frumoasă şi încrezătoare aşa, dar şi pentru că lumea judecă după aparenţe, iar eu nu am ajuns la nivelul în care să nu-mi pese de părerile celor din jur şi nici să am o încredere în mine de invidiat.
8. Ce îți place cel mai mult la tine?
Momentele în care mă simt foarte încrezătoare în forţele proprii. Chiar dacă sunt puţine, atunci nimeni nu îmi poate sta în cale. Parcă mă transform. :))
9. Ai vreo poreclă?
Majoritatea îmi spun simplu, Lore, dar mai nou unii folosesc şi apelativul Lorena's Blog, care ma incanta. ;))♥
10. Ce sonerie ai la telefon?
What's Up - Taxi 
11. Ai vreun tic?
Îmi rup unghiile când sunt stresată, cu toate că aştept o veşnicie să crească şi niciodată nu le pot avea lungi şi frumoase.

Răspunsuri pentru întrebările Loredanei:
1. Ce urasti cel mai mult la tine?
Faptul că nu mă pot controla şi vorbesc prea repede. :))
2. Care este nuanta ta de oja preferata?
Albastru turcoaz. ♥
3.  Ti-ai facut/ Ti-ai face operatii estetice?
Nu, dar ma tenteaza. :)) Am o problemă cu nările şi urechile mele ale căror defecte le remarc doar eu. :))
4.   Ruj rosu sau nude?
Ruj roşu pentru un machiaj de seară şi nude pentru un machiaj obişnuit, de zi.
5.   Care este rimelul favorit?
Wonderlash de la Oriflame.
6.   Vrei sa ne arati un machiaj facut de tine?
Nu, mi-e ruşine cu operele mele. Nu prea sunt mândră de machiajele pe care le realizez şi prefer să merg pe ceva simplu, care nu merită să apară pe blog. Poate voi face un machiaj cu produsele The One şi dacă îmi place, îl postez pe blog. :D
7.   Regreti ceva din trecut cu privire la relatiile anterioare?
Nu. :)
8.   Care e cea mai mare dorinta a ta?
Să fac o carieră în muzică. Îmi doresc asta de mică, sper să se împlinească!♥
9.   Iti doresti copii in viitorii 5 ani?
Nu, Doamne fereşte! :))
10. Daca ai fost ceruta de sotie spune cum a fost momentul, daca nu, spune cum ti-ai dori sa fie?
Nu vreau să mă gândesc la asta pentru cel puţin 10 ani de acum. :D
11. Folosesti dimineata crema cu protectie solara?
Nu, ruşine mie. :D

Răspunsuri pentru întrebările Adelinei:
1. Care e produsul pe care nu l-ati mai inlocuit de mult cu altul?
Cu siguranţă kit-ul pentru sprâncene de la Essence. ♥
2. Ce nu iti place la tine?
Am răspuns şi mai sus. Faptul că vorbesc prea repede...
3. Ai animale?
Da, doi căţei adorabili.
4.Filmul preferat?
"About time". Vi-l recomand cu drag. Pe mine m-a emoţionat şi mi-a stârnit multe amintiri.
5. Articol vestimentar preferat?
Jeanşii.
6. Ce zodie esti?
Berbec.
7. Rujul favorit?
Unul roşu no-name. :D♥
8. Tocuri sau nu?
Categoric da!
9. Anotimpul preferat?
Vara.
10. Ce hobby ai?
Serialele, cântatul, bloggingul ♥
11. Ce te-a facut sa scrii pe blog?
Faptul că nu am aceleaşi hobby-uri cu tinerii din jurul meu şi îmi doream să nu fiu judecată pentru pasiunea pentru cosmetice, pe care o expun cu drag pe blog, care mi-a dat ocazia să interacţionez cu persoane cu care se pare că am multe în comun. :)

Şi acum întrebările mele:
1. Cam cât de mult ţi-a schimbat viaţa blogul tău?
2. Cum reuşeşti să împaci viaţa personală cu activitatea de pe blog? Ţi se pare uşor să menţii un echilibru între ele, adică să fii constantă pe blog şi să îţi faci datoria şi pe plan personal?
3. Ai legat prietenii datorită blogului tău?
4. Care este serialul tău preferat?
5. Care este lucrul pe care ţi-l doreşti cel mai mult în viaţa ta?
6. Ai părăsi România dacă ţi s-ar ivi ocazia?
7. Care este produsul de machiaj holy grail pe care îl ai?
8. Care sunt criteriile după care acorzi importanţă unui blog nou apărut?
9. Ce te motivează să scrii pe blog? 
10. Ai vrut vreodată să renunţi la blogging?
11. Care crezi că este cel mai mare avantaj pentru tine ca bloggeriţă?

Nominalizările mele:
Simona - Vintage Look
Steluţa - Special Beauty

 Cine a citit tot până la capăt? Mă bucur dacă aţi făcut-o! :D
Kisses!

22 comentarii

  1. :))) normal ca nu vrei copii, nu m-am gandit neaparat la tine cand am pus intrebare, dar raspunsul tau m-a amuzat ! Vreau sa te aud cantand !! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am citit:)) dupa 4 ani de canto sa mergi tu la economic? mai,mai,sunt sigura ca ai talent si trebuie sa ne faci un demo. app ai vreo profa ochis iuliana?o fost dira mea,si e cea mai tare :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ia uite, sunt si eu pe lista:). Multumesc de nominalizare. Inca nu am citit articolul, citesc mai tarziu, cand am putin timp liber. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau să-ți văd cățelușiiii!!! Neapărat! Și eu îmi „alint” câinele de la părinți în chip și fel... „împuțitanie”, „potaie”, „jigodel” și altele de genul ăsta. :)) Dar sunt din iubire și el știe asta. :))
    Îți mulțumesc mult pentru nominalizare, acum mă bucur că n-am avut timp să-l finalizez pe cel de la Diana, să pot răspunde și la întrebările tale! :D

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. De fapt nu stiu daca vreau vreodata sa am copii :)) :D... zic si eu acuma. :D
    Poate ma hotarasc anul asta sa fac un video cu mine cantand, sper sa prind curaj. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai da. Asa e in Romania, nu stiai? :)) :* Trebuie sa fac un cover cat de curand si sa-l pun pe Youtube:D
    Nu e profa mea, dar am auzit de ea. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, da. Astept cu drag raspunsurile tale. :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Promit ca le fac o poza si o incarc pe blog ♥
    Chiar asa nu le zic pentru ca au niste priviri si ma fac sa regret:)))
    Astept raspunsurile tale. :* pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu vreau sa iti vad catelusii :D.
    Mersi de nominalizare :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Trebuie sa le fac un post separat:)), altfel se supara! hihi :)):D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Interesata de un parteneriat prin intermediul unui schimb de link cu al meu blog www.catalog-oriflame-online.com ?

    RăspundețiȘtergere
  12. am citit până la capăt! mi-a făcut mare plăcere. chiar m-am și amuzat :)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma bucur Simina! Apreciez, sa stii. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Esti invitata mea sa raspunzi la intrebari. :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Si eu am citit pana la capat (evident) si chiar m-am amuzat putin la cateva raspunsuri, mai ales la cele legate de cateii tai, mi te-am si imaginat rasfatandu-i cu tot felul de diminutive traznite:P
    Iti multumesc mult pentru nominalizare! Un weekend frumos, draga mea! puup!

    RăspundețiȘtergere
  16. merci pentru nominalizare :)) nu am mia postat un tag de nu stiu cand.......


    Sper sa reusesc sa il fac cat mai curad.
    pup

    RăspundețiȘtergere
  17. Si eu iubesc animalutele, cateii, ii ador! Frumos articol! Vreau sa vad si eu catelusii tai... :d

    RăspundețiȘtergere
  18. Ma bucur ca te-ai amuzat de raspunsurile mele, cred ca daca m-ai vedea cand vorbesc cu cainii mei ai sta putin pe ganduri... ;)):P
    Oare am fost prea sincera in postarea asta? ;))
    Astept raspunsurile tale! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  19. Hihi, mulțumesc că ai răspuns, mi-a făcut plăcere să citesc și să aflu lucruri noi despre tine. :*

    RăspundețiȘtergere
  20. A fost o placere si pentru mine sa dezvalui atatea lucruri din viata mea. :D :) :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Cu placere! Sunt curioasa ce raspunzi :*

    RăspundețiȘtergere