Cu ce m-aş răsfăţa vara asta

mai 16, 2014

Nu sunt genul de persoană pe care, dacă o trimiţi să-şi cumpere haine, e cea mai fericită şi ar pierde o zi întreagă probând şi combinând toate piesele vestimentre posibile. Da, mi-aş pierde răbdarea şi aş aştepta cuminte să plec la raionul cu cosmetice. Dacă de haine nu sunt atât de pasionată, la cosmetice e total invers. Aş putea sta o zi întreagă într-un magazin cu cosmetice, studiindu-le, fără să mă plictisesc. Serios!

Zilele astea am tot studiat magazinul online 1001cosmetice, pe care multe dintre noi îl adorăm pentru preţurile avantajoase, şi pentru că momentan nu mai am loc şi pentru alte produse, mi-am făcut un wishlist pentru la vară, vară care vine în curând, hihi. :D

Marea mea dorinţă - Roberto Cavalli Serpentine - 120 lei


De mică sunt pasionată de rujurile mate pe care le admiram la actriţele din telenovelele pe care le urmăream.
 Golden Rose Velvet Matte pare promiţător şi are şi un preţ foarte bun - 14 lei.



Atât pentru moment, dar cu siguranţă lista mea nu se termină aici. 

Aţi încercat vreun produs din lista de mai sus?
Kisses!

18 comentarii

  1. parfumul il am si eu si imi place foarte mult, merita!

    RăspundețiȘtergere
  2. E clar ca nu mai are scapare, ma bucur sa stiu ca e ok. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut 2000 calorie de câteva ori și mi-a plăcut foarte mult. Este un produs foarte bun!
    Îmi doresc să încerc și eu Serpentine pe viitor, căci nu știu cum miroase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu vreau sa-l incerc, am citit multe pareri bune despre el dar si despre Serpentine. Parfumul mi-l doresc cel mai mult. :D♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Atunci parca ma mai gandesc daca sa-l cumpar sau nu. ;))
    Poate imi iau si eu anul asta un ruj mat. Doamne ajuta! :)):*

    RăspundețiȘtergere
  6. parfumul, rujul si bronzerul le-as vrea si eu, ai gusturi buune rau! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos e rujul! Şi ador parfumul, trebuie să recunosc!
    Îmi place mult postare, şi blogul tău!

    Apropo, pe blogul meu poţi găsi Top 5 parfumuri de care sunt obsedată până peste cap: www.mfashionhour.com

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Parfumul nu l-am incercat si mi-l doresc foarte mult. ♥ Astept sa revina in stoc pe 1001cosmetice :D.
    Trec si pe la tine, acum. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata bine rujul mat Golden Rose. Parca as incerca si eu o nuanta. :)
    Sunt curioasa cum miroase parfumul...

    RăspundețiȘtergere
  10. nu prea ma omor eu dupa gloss-uri,insa mirror shine effect 3069 are o nuanta tare frumoasa!Ai o lista frumoasa si tentanta :)

    RăspundețiȘtergere
  11. N-am încercat, dar clar se cere o comandă, mai ales că preţurile sunt foarte friendly :D Mă tenetează şi pe mine rujurile mate de la GR..

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu astept sa readuca pe stoc parfumul. Sunt disperata sa-l incerc. :)):D

    RăspundețiȘtergere
  13. Asa e, e foarte draguta nuanta. Frumoasa lista, dar se cam mareste zi de zi. :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu tare imi doresc parfumul si in fiecare zi se mai adauga ceva la lista. E pacatos site-ul asta... hihi;))

    RăspundețiȘtergere