Review: pensulă dublă pentru faţă Ebelin

mai 26, 2014

Până acum ceva timp nu eram convinsă de importanţa folosirii pensulelor în realizarea unui machiaj, cu toate că citisem pe multe bloguri că şi pensulele fac diferenţa, între un machiaj reuşit şi unul mai puţin reuşit, nu doar mâna de lucru. Deseori mă amuzam când cineva mărturisea că nu ar mai putea să se machieze fără pensule, şi acum I know that feeling!



De câteva săptămâni folosesc zilnic pensula cu două capete de la Ebelin, pentru fond de ten şi pudră, achiziţionată din DM cu 25 lei şi se observă o diferenţă clară între această metodă de aplicare a machiajului şi cea clasică, folosirea degetelor.
Are perii foarte moi şi rezistenţi, lucru de care mă îndoiam, şi pentru asta au trecut câteva ture de cumpărături în dm până să o cumpăr, dar în final i-am dat o şansă.
Nu îmi doream să năpârlească la fiecare spălare sau chiar atunci când o foloseam, iar spre surprinderea mea, nu îi cad perii, care sunt extrem de bine prinşi în mânerul de metal, de asemenea, foarte rezistent.

Am fost şi sunt uimită de cât de uşor pot acoperi porii dilataţi, care arată ca nişte găuri dacă stai să îi analizezi îndeaproape. Acest lucru nu-l puteam face folosind degetele, dar cu ajutorul perilor, fondul de ten pătrunde şi în acele porţiuni, obţinând astfel un efect de minimizare a acestora.

Îmi place cum arată tenul meu după folosire, are aspect uniform şi nu prezintă dungi inestetice ale fondului de tenAcum, zic şi eu că nu aş mai apela la degete pentru machiajul feţei.

Mă bucur că am găsit-o, mai ales că are un preţ avantajos pentru un produs cu dublă întrebuinţare.

Voi aţi încercat vreo pensulă Ebelin? 
Kisses!

23 comentarii

  1. Ciudat e ca desi sunt "fana" DM, nu am observat pana acum pensulele lor !! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. dupa cum arata cred ca poate fi folosita si pt contur/blush. nu le-am vazut prin magazin :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu vreau să îmi cumpăr câteva pensule noi. Pentru fond de ten am deja, dar prefer să folosesc degetele, iar pentru pudră dețin un burețel.
    Mă interesează produse din dm și este important pentru mine să știu dacă această pensulă are peri de origine animală sau nu. ^^

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am incercat nicio pensula de la Ebelin pt ca eu nu am DM in Iasi.. :( offf, ce ghinion pot sa am eu!! :D eu practic atat metoda clasica (folosirea degetelor :D), cat si cu pensulele. recunosc, e mult mai usor sa te machiezi cu degetelele :))
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu folosesc doar pensule....insa nu si pensula pentru fond de ten. Ma descurc mai bine cu degetele :D. Sau poate nu am gasit inca pensula potrivita

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu le-am observat dar nu le-am dat importanta. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu vreau sa-mi mai cumpar si voi mai incerca si altele de la Ebelin, chiar m-a surprins placut aceasta, nu ma asteptam. Eu nu mai folosesc degetele pentru aplicarea fondului de ten, imi place tare mult finish-ul pe care il obtin cu ajutorul pensulei, si nici nu ma mai murdaresc. :D

    Perii nu sunt de origine animala:



    Ma bucur, merci! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu vreau sa-mi mai cumpar si voi mai incerca si altele de la Ebelin, chiar m-a surprins placut aceasta, nu ma asteptam. Eu nu mai folosesc degetele pentru aplicarea fondului de ten, imi place tare mult finish-ul pe care il obtin cu ajutorul pensulei, si nici nu ma mai murdaresc. :D

    Perii nu sunt de origine animala.



    Ma bucur, merci! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu vreau sa-mi mai cumpar si voi mai incerca si altele de la Ebelin, chiar m-a surprins placut aceasta, nu ma asteptam. Eu nu mai folosesc degetele pentru aplicarea fondului de ten, imi place tare mult finish-ul pe care il obtin cu ajutorul pensulei, si nici nu ma mai murdaresc. :D

    Perii nu sunt de origine animala. :)

    Ma bucur, merci! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu o mai folosesc pentru contur dupa ce folosesc pudra. E multifunctionala pensula asta! :))♥

    RăspundețiȘtergere
  11. Pacat ca nu ai. :| Si in Arad s-a inchis un dm, cel din Real, si mi-a parut tare rau. :))
    Bine ca mai e unul - scaparea mea. :))
    Pe mine m-a prins dragul de pensula asta si nu mai folosesc deloc degetele. :D
    :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Poate ca o folosesc acum pentru ca numai ce mi-am luat-o, dar nu cred ca o sa renunt la ea:)). Daca as fi in criza de timp sa zicem ca as folosi metoda cea mai rapida si naturala. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce bine ! Mulțumesc pentru informație ^^

    RăspundețiȘtergere
  14. La fel am facut si eu!Acum dupa ce ai scris aici parerea ta,ma bate gandul sa o cumpar.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma bucur ca asta e buna. Eu am una de la Ebelin, retractabila. Pentru Pudra e. Am vazut-o de multe ori in DM inainte s-o iau dar m-am incumetat. E foarte, foarte proasta! I-au cazut pana acum jumate de fire.. :-<

    RăspundețiȘtergere
  16. Am vazut-o si eu pe aia si nu prezenta incredere. ;)) De asta sunt foarte multumita, am si incercat sa-i rup firele si nu pot. :)) O recomand. :D :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Interesanta, nu cred ca ma asteptam sa fie buna. Poate o sa ii dau si eu o sansa. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Greu am cumparat-o si culmea, nu am gasit recenzii pentru ea pe bloguri. :D
    Mie-mi place, e buna pentru o incepatoare. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Si eu ma uitam la pensulele lor de fiecare data cand ajungeam prin DM, dar nu stiam daca sunt ok :)) Ei bine, acum ca am aflat o parere concreta, eu zic ca merita incercate :*

    RăspundețiȘtergere