I'm gonna TRIND my nails!

iunie 24, 2014

Zilele trecute am primit un mesaj de la curier în care mă anunța că are un colet pentru mine. "E un cadou, ceva", încerca el să-mi spună la telefon, dar eu eram "sigură" de ce trebuia să primesc.
Când mi-a înmânat punguța pe care scria mare "TRIND Natural Nail Care", au început îndoielile, și până să observ numele meu atașat punguței îmi rulau în minte tot felul de întrebări: "Oare e pentru mine coletul?", "De unde au avut cei de la Rouge Boutique adresa mea?" =)), "Oare au greșit persoana cei de la curierat?" :)) and so on.

Misterul a fost elucidat când am căutat și găsit în arhiva mesajelor de pe Facebook discuția cu cei de la Rouge Boutique, din februarie.

E clăr că uitasem complet de discuția cu ei, și nici într-o mie de ani nu m-aș fi așteptat să primesc un colet din partea lor, așa dintr-o dată, fără să mă anunțe cineva.
Eram atât de sigură că voi primi placa cea roz, despre care am scris aici, încât n-aveam cum să preconizez că voi primi un alt colet, surpriză.

Btw, după ce am trecut de faza îndoielilor, am început să mă bucur de conținutul coletului surpriză în care se aflau două produse pentru îngrijirea unghiilor, un set format din balsam și lac protector cu keratină, de care sunt foarte încântată.
Unghiile mele nu se află într-o stare foarte bună și niciodată n-am reușit să le aduc la stadiul mult visat, dar sper ca aceste două produse să mă ajute să le am frumoase și sănătoase.

unghiile mele în stare naturală
cu balsamul cu keratină - ce diferență, nu?
cu balsam și lac întăritor Trind
*scuzați-mi cuticulele neîngrijite*

Într-o lună, o lună și ceva, revin cu un alt articol în care vă povestesc pe larg experiența cu aceste produse. Sper să-mi crească odată unghiile, într-un mod sănătos, și să nu mi se mai rupă de la mijloc când încep să cred că am și eu unghiuțe mari, și să vi le arăt mândră pe blog!

Kisses!
Lorena

12 comentarii

  1. Foarte interesante aceste produse. Diferența e vizibilă. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Parcă m-aș uita la unghiile mele...eu n-am șanse să le am lungi vreodată :))
    Sper să fie bun și să te ajute măcar pe tine :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt groaznice unghiile mele:)), mai ales ca inainte de poza le-am tratat cu acetona. :)):D
    Am mari sperante, deja vad anumite imbunatatiri. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmm, mi-e cam rusine cu pozele astea, dar sper sa se observe o diferenta "wow" in articolul care urmeaza. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici eu nu ma laud cu unghii frumoase. Asteptam sa ne zici rezultatele Trind-ului:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sper sa le revitalizez cu setul asta ;)):D
    :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesant :) eu am avut acum un an si ceva o nebunie si mi-am pus cu gel... a trecut atat timp și inca nu si au revenit... sper sa găsesc ceva bun :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am renuntat la gandul ca pot avea unghii naturale sanatoase si de o vreme tot ma gandesc daca sa-mi pun cu gel sau nu. :)) Acum sunt obligata sa mai astept. :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata tare bine produsele TRIND. Le-am tot vazut pe diverse bloguri..si chiar m-au facut curioasa fetele. Dat fiind faptul ca eu nu stau foarte bine la capitolul rezistenta..probabil tot ceva tratament mi-ar trebui si mie:)
    Te pup!
    www.lifeologybyme.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt foarte bune produsele, isi fac efectul inca de la prima aplicare.
    Imi permit deja sa le recomand. :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Oh, chiar am nevoie de ceva care să-mi salveze unchiile de la dezintegrare completă :))!
    Abia aştept răspunsul, despre experienţa ta cu aceste produse!

    Te pup,
    www.mfashionhour.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Știu sentimentul :))
    Unghiile mele încep deja să crească și arată destul de bine, lucru care nu poate decât să mă încânte :D


    Te aștept cu drag la următorul articol despre produsele Trind!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere